خبر فوری

بایگانی ماهانه: سپتامبر 2017

مطالعات توسعه همه‌جانبه جزیره هرمز انجام شده است/ مردم هرمزگان باید از قانون ته‌لنجی بهره‌مند شوند

هرمزبان:استاندار هرمزگان با اشاره به بحث توسعه جزیره هرمز، گفت: مطالعات و بررسی‌های لازم در زمینه توسعه همه‌جانبه جزیره هرمز صورت گرفته که امیدوارم این مطالعات در خصوص دیگر جزایر نیز به سرعت انجام گیرد.

ادامه خبر »

هماهنگی بین دستگاه ها برای پیشرفت هرمزگان ضروری است

هرمزبان:بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر تلاش هر چه بیشتر دستگاه های مسئول برای رفع موانع و مشکلات موجود در استان، گفت: هماهنگی بین دستگاه های استان برای پیشرفت هرمزگان ضروری است.

ادامه خبر »

امدادرسانی به مردم میانمار باید به جریانی بین‌المللی تبدیل شود

هرمزبان:گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام کشورهای اسلامی باید از ظرفیت‌های متعدد خود برای امدادرسانی به مردم مظلوم و بی‌دفاع میانمار استفاده کنند، گفت: البته باید این توجهات و امدادرسانی قوی‌تر ادامه یابد و تبدیل به جریانی بین‌‌المللی شود.

ادامه خبر »

زلزله در زیارتعلی هرمزگان خسارت نداشت

هرمزبان:بندرعباس - ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزله چهار و شش دهم ریشتری صبح شنبه در منطقه زیارتعلی رودان، خسارت جانی و مالی درپی نداشته است.

ادامه خبر »

زلزله 4.6 ریشتری حوالی زیارتعلی استان هرمزگان را لرزاند

هرمزبان:تهران- ایرنا - زمین لرزه ای با شدت 4.6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر)، ساعت هفت و 42 دقیقه و 51 ثانیه صبح امروز - شنبه - حوالی زیارتعلی در استان هرمزگان را لرزاند.

ادامه خبر »

شگردهای رسانه‌ای نظام سلطه و شبکه همکار آن در بازتاب نهضت عاشورا/ بخش نخست

هرمزبان:رسانه‌های معاند فرهنگ اسلامی همواره و خصوصاً در ایام محرم و صفر با استفاده از شگردهای گوناگون در پی خنثی سازی یا کم رنگ کردن تأثیرات این نهضت هستند که در این نوشتار به این موضوع پرداخته شده است.

ادامه خبر »