خبر فوری

بایگانی ماهانه: آوریل 2017

مشروح سخنان امام خامنه‌ای امشب قبل از خبر ساعت 21 پخش می‌شود

هرمزبان:با توجه به پخش برنامه تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، مشروح بیانات رهبر معظم انقلاب قبل از خبر ساعت 21 پخش می‌شود.

ادامه خبر »

آمادگی دستگاه قضایی به منظور رسیدگی خارج ازنوبت به جرائم انتخابات

هرمزبان:بندرعباس - رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان از آمادگی دستگاه قضایی به منظور رسیدگی خارج از نوبت به جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد.

ادامه خبر »

ورود ۱۲ میلیون گردشگر در سال ۹۵ به مناطق آزاد

هرمزبان:معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری مناطق آزاد کشور گفت: حدود ۱۲ میلیون گردشگر در سال ۹۵ به مناطق آزاد رفتند که ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیون تومان درآمد حاصل از ورود این گردشگران بوده است.

ادامه خبر »

مرکز مبارزه با مفاسد اقتصادی در بسیج دانشجویی فارس آغاز به کار کرد

هرمزبان:گروه سیاست و اقتصاد: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی با عنوان «حدید» ذیل قرارگاه دانشجویی اقتصاد مقاومتی در استان فارس آغاز به کار کرد.

ادامه خبر »

تقدیر از پاسداران انقلاب تکریم ارزش‌ها و ایثارگری‌ها است

هرمزبان:حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: تقدیر از پاسداران انقلاب تکریم ارزش‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری ها است و نظام مقدس اسلامی در سایه این تفکر و فرهنگ ناب به بار نشسته و به عنوان الگوی مردم سالاری دینی به جهانیان معرفی شده است.

ادامه خبر »

دولت یازدهم از پس بزرگترین خواسته رهبری بر آمد

هرمزبان:مقام معظم رهبری در بیشتر بیانات خود از مسوولان خواسته اند تا با مقوله قاچاق جدی تر مقابله کنند، دولت یازدهم برای رسیدن به این خواسته بسته های مختلفی تدوین کرده و موفق شد در برخورد با قاچاق در دنیا رتبه سوم را کسب کند لذا دولت یازدهم تنها دولتی است که از پس این خواسته رهبری بر آمده است.

ادامه خبر »

نتایج تحقیق از صندوق ذخیره فرهنگیان 21 اردیبهشت به صحن می‌رود / بیشترین تخلفات بین سال 92 تا 95 بوده

هرمزبان:عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ابعاد گسترده تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان کار تحقیق و تفحص از این صندوق را طولانی کرده از ارایه گزارشی جامع در روزهای آتی پیرامون نتایج بررسی تخلفات صورت گرفته خبر داد و گفت: بیشتر جرایم این صندوق در بازه زمانی سال 92 تا 95 رخ داده است.

ادامه خبر »

گنبدکاووس باید به عنوان مقصد گردشگری در منطقه معرفی شود

هرمزبان:معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان و جذابیت‎های گردشگری و تاریخی باید در انتخابات شورای شهر با انتخاب افراد متخصص و باصلاحیت، گنبدکاووس را به مقصد گردشگری در منطقه تبدیل کرد.

ادامه خبر »

پس از تاکید رهبر انقلاب در صدد تکمیل خاطرات روزهای نبرد هستم

هرمزبان:فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعد از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت خاطرات دفاع مقدس به طور جدی به آن توجه کرده‌ام و در صدد تکمیل دست‌نوشته‌های خود از آن روزها هستم.

ادامه خبر »

نقش مهم بانوان در تحقق شعار سال/ ضرورت استفاده از کالای ایرانی

هرمزبان:خرم آباد - مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد: نقش بانوان در تحقق شعار سال و همچنین استفاده از کالای ایرانی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

ادامه خبر »