خبر فوری

بایگانی ماهانه: فوریه 2017

کمبود امکانات گردشگری در قشم/ پیش بینی حضور میلیونی گردشگران

هرمزبان:قشم - جزیره قشم به عنوان یکی از مقاصد تفریحی و تجاری مورد توجه مسافران است اما کمبود امکانات مناسب برای ارائه خدمات موجب نارضایتی در ایام گردشگری می شود.

ادامه خبر »

ما دیگر جوابی برای فرهنگیان نداریم/ بنیاد شهید نامه‌های مرجوعه را پیگیری کند

هرمزبان:نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه در برنامه ششم توسعه دامنه خدمات‌رسانی به ایثارگران را گسترش دادند در صورتی که بسیاری از این بندها و موادی که ما مصوب کردیم، اجرایی نخواهد شد.

ادامه خبر »

520 ساعت دوره ضمن‌خدمت الکترونیکی ویژه فرهنگیان برگزار شد

هرمزبان:رئیس اداره آموزش‌های کوتاه‌ مدت وزارت آموزش و پرورش گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 15 دروه ضمن‌خدمت 32 ساعته برای کتب تازه‌ تألیف و یک دوره هوشمندسازی 40 ساعته به صورت الکترونیکی برگزار شده است.

ادامه خبر »

کلاهبرداری 4میلیاردی از خانواده سه زندانی اعدامی

هرمزبان:امانی از دستگیری شخص مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خبرداد و گفت: این فرد با ادعای توانایی لغو حکم اعدام محکومان مواد مخدر مبلغ 4 میلیارد ریال از خانواده های محکومان کلاهبرداری کرده است.

ادامه خبر »

رأی به انقلابی‌گری دهید و به دلایل قومی و قبیله‌ای و نسبتی رأی ندهید

هرمزبان:نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: به دلایل قومی و قبیله‌ای و نسبتی رأی ندهید، رأی به انقلابی‌گری دهید، به همت‌های بلند رأی دهید چراکه مردان بزرگ با همت بلند به جایگاه‌های بزرگی رسیده‌اند.

ادامه خبر »

مشارکت ۶۰درصد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درانتخابات تشکل‌های صنفی

هرمزبان:بوشهر - مدیر کل برنامه ریزی خدمات و رفاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از مشارکت ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درانتخابات تشکل‌های صنفی خبر داد.

ادامه خبر »

کارکرد شوراهای صنفی دانشجویی تمرین دموکراسی است

هرمزبان:بوشهر - معاون دانشجویی دانشگاه تهران و دبیر منطقه یک دانشگاه‌های کشور گفت: کارکرد شوراهای صنفی دانشجویی تمرین مدیریتی، دموکراسی و استفاده از نظر دانشجویان در اداره دانشگاه‌ها است.

ادامه خبر »

بیانات آیت الله خامنه ای سرآغاز مرحله جدید در قضیه فلسطین است

هرمزبان:مدیر شبکه المیادین به راهبردی بودن و اهمیت بیانات مقام معظم رهبری درباره موضوع فلسطین در نشست اخیر حمایت از انتفاضه که در تهران برگزار شد، پرداخت.

ادامه خبر »

حیوانات حلال گوشت کدامند؟

هرمزبان:مقام معظم رهبری می فرماید: چهارپایان ساکن در خشکى، دو صنف هستند: اهلى و وحشى. از حیوان اهلى جمیع اصناف گوسفند و گاو و شتر حلال است، و اسب و قاطر و الاغ مکروه است اما کراهت اولى خفیف‌تر است، و غیر اینها از حیوانات ساکن در خشکى حرام مى‌باشد مانند سگ و گربه و غیر اینها.

ادامه خبر »