خبر فوری

بایگانی ماهانه: ژانویه 2017

اقتصاد مقاومتی با شعار و همایش محقق نمی‌شود/ اصلاح سیستم بانکی

قم - اصلاح سیستم بانکی همواره مورد توجه مراجع عظام تقلید قرار گرفته و تأکید دارند که اقتصاد مقاومتی با شعار و همایش محقق نمی‌شود و باید در این زمینه کار جمعی صورت بگیرد.

ادامه خبر »

برای تقویت تولیدات داخلی باید قاچاق کالا را مهار کنیم

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ما اگر بخواهیم در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تولید داخلی خود را تقویت کنیم باید بتوانیم قاچاق کالا را مهار کنیم.

ادامه خبر »

انتقاد از بسته شدن پرونده در دادگاه/ وجود نامه‌ای خاص در جیب همسرم قبل از شهادت/ شهید حاتمی کالبدشکافی نشد

فرشته روح افزا با بیان اینکه نامه‌ای درباره مراقبت نیروهای امنیتی سعودی از وی در جیب شهید حاتمی پیدا شده گفت: پیکر همسرم کیلومترها دورتر از محل سقوط جرثقیل در مسجد الحرام پیدا و علت مرگ هم از سوی سعودی‌ها خفگی اعلام شده است.

ادامه خبر »

اقتدار نظامی ایران در منطقه دشمنان را سر جایشان نشانده است/ بهانه‌جویی‌های دشمنان پایانی ندارد

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: اقتدار نظامی ملت ایران و پشتوانه مردمی نیروهای مسلح کشورمان عامل اصلی بازدارندگی توان نظامی کشورمان است.

ادامه خبر »

«ولایت‌فقیه» بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است/ ۲۶۹ پروژه آغاز می‌شود

خرم آباد - استاندار لرستان با اشاره به اینکه اصل ولایت فقیه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است، گفت: در ایام دهه فجر عملیات اجرایی ۲۶۹ پروژه آغاز می شود.

ادامه خبر »

ابلاغ دستورالعمل نحوه بهره برداری از حیات وحش قرق‌های اختصاصی/ تعیین سهمیه شکار قرق‌های اختصاصی

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به تعیین سهمیه شکار قرق‌های اختصاصی در سالجاری، دستورالعمل نحوه بهره برداری پایدار از حیات وحش قرق‌های اختصاصی نیز با بهره گیری از نظرات حوزه های تخصصی به استان‌ها ابلاغ شد.

ادامه خبر »

اقدام و عمل برای ساخت 9 کمپ پارک در قشم/ نوروزی متفاوت در انتظار مسافران جزیره

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دستور ریاست محترم جمهوری برای ساخت کمپ پارک‌های مناسب در جزیره قشم به مرحله نهایی رسیده است.

ادامه خبر »

برگزاری ۲۰۲ برنامه به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان رزن

رزن - فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: همزمان با دهه فجر ۲۰۲ برنامه در سطح شهرها و روستاهای شهرستان رزن توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

ادامه خبر »

نقش گردشگری در تحقق اقتصاد مقاومتی

گروه شهرستان‌ها: مسئول میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سبزوار با بیان اینکه یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی کاهش آسیب‌پذیری از اقتصاد دنیا است، گفت: این امر در گردشگری وجود دارد و می‌تواند اقتصاد ایران را نسبت به تکان‌های اقتصادی دنیا مقاوم کند.

ادامه خبر »

بررسی آلایندگی ذوب‌خاتون‌آباد شهربابک/ نبود امکانات آزمایشگاهی در محیط زیست شهربابک

نماینده شهربابک در مجلس از نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس و معاونان سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: در این نشست موضوع آلایندگی کارخانه ذوب خاتون‌آباد و اقدامات انجام شده و لزوم تسریع در این روند مطرح شد.

ادامه خبر »

برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز است/ پیش‌نویس شیوه فعالیت شبکه مدیران کل مشارکت‌های مردمی تدوین می‌شود

افتخاری با اشاره به تدوین پیش‌نویس شیوه فعالیت شبکه مدیران کل مشارکت‌های مردمی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز است.

ادامه خبر »