خبر فوری

بایگانی ماهانه: دسامبر 2016

تیم والیبال نشسته میناب قهرمان مسابقات 4جانبه بندرعباس شد

مسابقات والیبال نشسته 4جانبه که با حضور تیم های سیرجان، جیرفت ،بندرعباس و شهرستان میناب روز جمعه در بندرعباس آغاز شده بود با قهرمانی تیم والیبال نشسته جوانان مینابی به کار خود پایان داد.

ادامه خبر »

شهرک بزرگ مهک روی ریل توسعه و پیشرفت در دماوند/ دلایل تأخیر 20 ساله توسعه مهک چه بوده است؟

شهرک بزرگ مهک در شهر دماوند با توجه به اینکه تأخیر 20 ساله‌ای در توسعه آن وجود داشت امروز روی ریل پیشرفت قرار دارد.

ادامه خبر »

توزیع سهام عدالت می‌توانست حرکتی جهادی باشد/ مدیران فاسد به رانت‌خواری عادت کرده‌اند

کارشناس مسائل اقتصادی کشورمان با بیان اینکه توزیع سهام عدالت می‌توانست یک حرکت جهادی باشد، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان مدیریت صحیح و نظارت دقیق ندارد و مدیران فاسد به رانت‌خواری عادت کرده‌اند.

ادامه خبر »

ساز و سورنای کرمانشاه در قشم طنین‌انداز شد ‌

‌قشم در حالی نخستین ماه زمستانی خود را آغاز کرد که برپایی هفته فرهنگی کرمانشاه در آن، حال و هوای آیین‌های باستانی و روحیه شادمانی را برای جزیره‌نشینان قشم به ارمغان آورد.

ادامه خبر »

دولت پاسخ درستی به گلایه کشاورزان بدهد/وحشت دشمن از قدرت ایران

میناب - عضومجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت به جای غبارآلود کردن فضا و فرار از پاسخگویی پاسخ مناسبی به گلایه کشاورزان بدهد و مشکل آنها را با شناسایی بازارهای جدید حل کند.

ادامه خبر »

دیدار مدیر کل و کارکنان با آیت‌الله نعیم‌آبادی به مناسبت هفته ثبت احوال

مدیر کل و جمعی از کارکنان ثبت احوال هرمزگان به مناسبت هفته ثبت احوال با آیت‌الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کردند

ادامه خبر »

بازدید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان از شرکت سیمان

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی به همراه مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان بمنظور بررسی و رفع مشکلات، از بخش های مختلف شرکت سیمان واقع در شهرستان بندرخمیر بازدید و از نزدیک با کارگران دیدار کرد.

ادامه خبر »

زلزله شب گذشته پارسیان خسارات جانی در پی نداشته است

فرماندار پارسیان گفت: زلزله شب گذشته پارسیان براساس اعلام اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه و شوراهای اسلامی روستا، خوشبتخانه خسارات جانی در پی نداشته است.

ادامه خبر »