خبر فوری

بایگانی ماهانه: نوامبر 2016

توزیع اقلام فرهنگی بین زائران در مهران

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد : 500 هزار نوع اقلام فرهنگی اربعین امسال در مرز بین المللی مهران از طریق ایستگاه های فرهنگی این سازمان بین زائران توزیع شد.

ادامه خبر »

فرصت‌های میزبانی ایران برای مجمع جهانی تعاون

تهران- ایرنا- روزنامه تعادل درباره کسب عضویت هیات ریسه مجمع جهانی اتاق های تعاون توسط ایران به گفت و گو با ماشاء‌الله عظیمی پرداخت و نوشت: در مجمع اخیر جهانی تعاون دو اتفاق مهم رخ داد. اتفاق اول کسب کرسی عضویت هیات رییسه مجمع جهانی اتاق‌های تعاون بود و مساله دوم گرفتن میزبانی سیزدهمین اجلاس منطقه‌یی مجمع جهانی تعاون بخش آسیا ـ اقیانوسیه که با لابی گسترده اتاق تعاون ایران صورت گرفت.

ادامه خبر »

تشکلها و انجمن های تخصصی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی، آستین همت را بالا بزنند

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به موضوع "قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی" واحدها اظهار داشت: براساس بند ج ماده 23 قانون مناقصات، اطلاعات کلیه معاملات دولتی از طریق شبکه ملی اطلاع رسانی مناقصات در اختیار عموم قرار می گیرد.

ادامه خبر »

ایمنی و آموزش های اطفا حریق از اولویت های بنادر صیادی/// مجهز شدن بندر صیادی پشت شهر به دو دستگاه خودروی آتش نشانی پیشرفته و به روز

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با فرجام دانش مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس، ایمنی و آموزش های اطفا حریق را از مهمترین اولویت های شیلات هرمزگان در بنادر صیادی خواند.

ادامه خبر »

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان به شمالی ترین شهرستان استان سفر کرد/ بازدید از شعبه و دیدار با فرماندار حاجی آباد

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در سفر به شمالی ترین شهرستان این استان با فرماندار حاجی آباد دیدار و از شعبه تامین اجتماعی در این شهرستان نیز بازدید کرد.

ادامه خبر »

مهمترین رویدادهای خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه

تهران – ایرنا – استیضاح وزیر راه و شهرسازی چاره حل معضلات ریلی کشور نیست، استان تهران در اقتصاد مقاومتی رتبه سوم کشور را کسب کرد، رئیس سازمان تعزیرات بر برخورد قاطعانه با دانه درشت های مفاسد اقتصادی تاکید کرد،کشورهای زیادی علاقه مند به انتقال کالا از طریق دالان شمال– جنوب هستند، استعفای مدیرعامل شرکت راه‌آهن از سوی وزیر راه و شهرسازی پذیرفته شد/ عذرخواهی پورسیدآقایی از هم‌میهنان و همدردی با بازماندگان حادثه ریلی سمنان،ایران خواستار محکومیت حمله تروریستی به زائران ایرانی از سوی سازمان ملل شد، دادستان سمنان شماره جان باختگان سانحه قطار را 40 نفر اعلام کرد، مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته بوده است.

ادامه خبر »

استاندار:پس از اجرای برجام 17 خط کشتیرانی لاینر به بنادر هرمزگان بازگشتند

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان اعلام کرد: پس از اجرای برجام 17 خط کشتیرانی لاینر به بنادر استان بازگشتند که این خود یک موفقیت بزرگ به شمار می‌رود.

ادامه خبر »

استانداری هرمزگان دستگاه برتر و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان معاون نمونه نمازی استان شدند

استانداری هرمزگان در دومین اجلاس استانی نماز به عنوان دستگاه برتر نمازی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان به عنوان معاون نمونه نماز در استان هرمزگان معرفی شدند.

ادامه خبر »

بسیج ظرفیتی بی بدیل در راستای کمک به اقتدار بیشتر نظام اسلامی است

سنندج – مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، بسیج را ظرفیتی بی بدیل در راستای کمک به اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمامی حوزه ها عنوان کرد.

ادامه خبر »

استاندار زنجان: اقتصاد مقاومتی نیازمند گفتمان اجتماعی است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی نیاز به گفتمان اجتماعی و فرهنگی دارد و مسئولیت اصلی متولیان امر فرهنگ و صاحبان تریبون در حوزه اقتصاد فراگیر کردن آن است.

ادامه خبر »

اقتدار دریایی در گرو حضور در آب‌های بین‌المللی

اکنون عزم و توان خوبی در ساخت تجهیزات و شناورهای نظامی و تجاری در کشور به‌وجود آمده است که از جمله آنها می‌توان به ساخت کشتی‌های غول پیکر تجاری و شناورهای نظامی (ناو و ناوچه) اشاره کرد.

ادامه خبر »