خبر فوری

بایگانی ماهانه: آگوست 2016

باید علاوه بر توان دفاعی توان تهاجمی را نیز افزایش دهیم/غیر از سلاح شیمیایی و هسته‌ای، محدودیتی در گسترش صنایع دفاعی نداریم

هرمزبان:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در دنیایی که قدرتهای «زورگو، سلطه گر و دارای کمترین جوهره‌ی اخلاق، وجدان و انسانیت» حاکم هستند، و از تجاوز به کشورها و کشتار انسانهای بی گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرتها تا اقتدار کشور را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

ادامه خبر »

کلاهبرداری تُرش!

هرمزبان:رئیس اتحادیه فروشندگان میوه‌ و سبزی ضمن پرده برداشتن از کلاهبرداری که در فروش آبلیموی سال گذشته به عنوان آبلیموی امسال انجام می‌شود، قیمت‌های مربوط به فروش هر کیلوگرم لیموترش در بازار را بر اساس مصوبه کمیسیون قیمت‌گذاری اعلام کرد.

ادامه خبر »

تاکسی هوایی بندرعباس- ابوموسی و بندرعباس -جاسک راه اندازی شد

هرمزبان: دو تاکسی هوایی شامل مسیرهای بندرعباس - ابوموسی و بندرعباس - جاسک امروز چهارشنبه با حضور استاندار هرمزگان برای جابه جایی مسافران عادی راه اندازی شد.

ادامه خبر »

زائرسرایی با محوریت میناب در کربلای معلی احداث می‌شود

هرمزبان:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: زائرسرایی با محوریت شهرستان میناب به نمایندگی از استان هرمزگان در محلی مشخص در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع برای ارائه خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) در کربلای معلی احداث می‌شود.

ادامه خبر »

آبفای هرمزگان حائز رتبه نخست نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان شد

هرمزبان:مدیرعامل شرکت آبفای شهری هرمزگان گفت: آبفای هرمزگان در هر دو شاخص عمومی و تخصصی حائز حداکثر امتیازات شد و به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در سال ۹۵ برگزیده شد.

ادامه خبر »

نامه 327 خبرنگار به لاریجانی برای رسیدگی به ضرب و شتم خبرنگار روزنامه ایران

هرمزبان:نامه سرگشاده 327 نفر از خبرنگاران و روزنامه نگاران در مورد رسیدگی به موضوع ضرب و شتم خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران توسط نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به علی لاریجانی رییس مجلس تحویل داده شد.

ادامه خبر »

لب و صورت کودکان را به این دلایل هرگز نبوسید

هرمزبان:کودکان بسیار دوستداشتنی و قابل ستایش هستند. در هر جمعی که کودکی وجود دارد ناخودآگاه تمام توجه بزرگسالان به سمت کودک است. همه دوست دارند او را ببوسند و با او بازی کنند.

ادامه خبر »

سیاه چاله ها دریچه ای به مکان های دیگر در کیهان

در عمق سیاه چاله منطقه ای وجود دارد که عنوان منطقه «یکتایی گرانشی» شناخته میشود و آن جا جایی است که منحنی مکان-زمان به سمت بی نهایت میل میکند. هیچ ماده ای اگر توان عبور از این منطقه را داشته باشد، از خطر تلف شدن و نابود گشتن مصون نیست.

ادامه خبر »

ضرورت راه اندازی مراکز تحقیقات کاربردی در هرمزگان

هرمزگان با دارا بودن قابلیت های خاص اقتصادی و تجاری در معادلات اقتصادی کشور نقش به سزایی دارد. ایجاد و گسترش بنگاه های عظیم تجاری، بنادر بزرگ، شرکت ها و کارخانجات تاثیرگذار در صنایع مختلف دریایی، نفت، گاز، فولاد و آلومینیوم سبب شده است که هرمزگان به عنوان پایتخت اقتصادی ایران شناخته شود اما متاسفانه این اصطلاح کلیشه ای نتوانسته است سطح زندگی مردم هرمزگان را ارتقا دهد.

ادامه خبر »

برخورد با تعدادی از مدیران گروه ها و کانال های شبکه های اجتماعی موبایلی

هرمزبان: با هماهنگی مقام محترم قضایی با تعدادی از افرادی که در حوزه های ضد امنیت اخلاقی و چرخه مدلینگ مجرمانه و توهین به عقاید دینی مردم فعالیت می کردند ، شناسایی و برخورد گردید.

ادامه خبر »

حسین توکلی: قبولی ۱٨۰ هزار نفر در آزمون ارشد امسال

هرمزبان:مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی 180 هزار و 86 نفر پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 95 از ساعت 20 امروز (دوشنبه) 8 شهریورماه روی سایت سازمان سنجش اموزش کشور به نشانی قرار می‌گیرد.

ادامه خبر »

تا چه اندازه از خدمات دولت‌مردان تدبیر و امید در شهرستان خود رضایت دارید؟

همراهان هرمزبان سلام ضمن تبریک هفته دولت به مسئولین دلسوز و کارمندان محترم، از شما برای شرکت در نظرسنجی هرمزبان دعوت می شود. سوال: تا چه اندازه از خدمات دولت‌مردان تدبیر و امید در شهرستان خود رضایت دارید؟ ۱. خیلی زیاد ۲ زیاد ۳. متوسط ۴. کم ۵. خیلی کم عدد گزینه مورد نظرتان را پس از نام شهرستان خود …

ادامه خبر »

عاقبت تالار مرکزی شهر بندرعباس چه خواهد شد؟

هرمزبان:تالار مرکزی شهر بندرعباس که یکی از بزرگ‌ترین اماکن هنری کشور است اکنون در مرحله پایان فنداسیون بوده اما به دلیل بنا شدن در حریم 60 متری دریا، در معرض تخریب قرار گفته با این حال بسیاری بر این باورند که تخریب آن هدررفت بیت‌المال است.

ادامه خبر »