خبر فوری

بایگانی ماهانه: جولای 2016

استقبال هزاران نفری از درب حرم امامین عسکرین (ع) در هشت بندی برگزار شد

هرمزبان:با حضور حماسی و بی نظیر اهالی هشت بندی و توکهور از سرنی تا چراغ آباد مراسم عزاداری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و استقبال از درب حرم امامین عسکرین علیه السلام با حضور هزاران نفری مردم در گرمای بی سابقه هوا برگزار شد

ادامه خبر »

صدور ابلاغ کلیه فرهنگیان رودان تا پایان مردادماه

هرمزبان:مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان از سازماندهی 116 دبیر مرد و زن دبیرستانهای نظری و 104 هنرآموز هنرستانهای شهرستان رودان در روند اجرای برنامه پروژه مهر 95 خبر داد.

ادامه خبر »

فرجام دانش: بی احتیاطی باعث غرق شدن یک جوان در بندرعباس شد

هرمزبان:مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: دیواره های ساحل بندرعباس نا ایمن و هر لحظه احتمال شکستن این دیواره ها وجود دارد به همین دلیل مردم باید توجه داشته باشند نزدیک شدن به ساحل برای گرفتن عکس سلفی با امواج بلند و توفان می تواند منجر به حوادث تلخ و یا از دست دادن جان افراد شود.

ادامه خبر »

ترکیدگی باطری صیاد کوهستکی را راهی بیمارستان کرد+عکس

هرمزبان:ترکیدن باطری در حین شارژ صیاد شهر بندر کوهستک را راهی بیمارستان کرد و چشمان و صورت وی را به شدت دچار جراحت و آسیب قرار داد.

ادامه خبر »

ویتامین E و نقش آن در رشد مو

هرمزبان:ویتامین E می‌تواند برای موهای خشک و آسیب دیده مفید باشد و مصرف مقادیر کمی‌ویتامین E در روز موهای خشک را بهبود خواهد داد و ساقه موها را تقویت خواهد نمود. همواره راه بهتر آن است که مقادیر ویتامین E را در رژیم غذایی خود افزایش دهید.

ادامه خبر »

“ایدز” کی و چگونه وارد ایران شد؟

هرمزبان:رییس اداره ایدز وزارت بهداشت، فروردین ماه امسال اعلام کرد از سال ۶۷ تا اول مهرماه ۹۴، ۳۰هزار و ۱۸۳ مورد این بیماری در کشور شناسایی شده است که ۶۷ درصد انتقال از طریق اعتیاد تزریقی و ۱۸ درصد از طریق جنسی صورت گرفته است.

ادامه خبر »

5 فایده سحرخیزی

هرمزبان:همه ما می‌دانیم که باید هشت ساعت خواب مفید داشته باشیم، اما ما فقط می‌خواهیم به تماشای یک قسمت بیشتر از سریال مورد علاقه خود بنشینیم.داشتن مقدار مناسب خواب نه تنها به شما انرژی بیشتری را برای روز می‌دهد، بلکه سلامت روان، خلاقیت و کنترل وزن شما را بهبود می‌بخشد.

ادامه خبر »

آیت الله نعیم آبادی: ۹۰ درصد اقتصاد مقاومتی کار و تلاش است/ جوانان با تغییر نگاه خود نسبت به کار، به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند

هرمزبان: امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد اقتصاد مقاومتی، کار و تلاش است گفت: جوانان با تغییر نگاه خود نسبت به کار و با تلاش در زمینه فعالیت‌های تولیدی به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور کمک کنند.

ادامه خبر »

فعالیت مراکز انتقال خون هرمزگان در روز شنبه نهم مردادماه

هرمزبان:مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان ، مراکز انتقال خون استان در روز شنبه نهم مردادماه فعال و آماده ارایه خدمت به اهدا کنندگان خون می باشد.

ادامه خبر »

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال نابینایان در بندرعباس

هرمزبان:در سفر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن نابینایان کشور به بندرعباس راهکارهای احیا و ارتقای خدمات کتابخانه دیجیتال برای کودکان و نوجوانان نابینا در بندرعباس بررسی شد.

ادامه خبر »

سرهنگ علی اسفندانی: تصادف خودرو تویوتا با شتر در هرمزگان شش نفر را روانه بیمارستان کرد

هرمزبان:فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو تویوتا دو کابین با یک نفر شتر در شب گذشته، شش نفر مصدوم شدند.

ادامه خبر »

سید مصطفی بهشتیان: امسال سه بندر صیادی در هرمزگان به بهره برداری کامل می رسد

هرمزبان:مدیرکل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران با تشریح فعالیت های عمرانی این سازمان گفت که با توجه به تخصیص اعتبارات لازم تا پایان امسال سه پروژه ساخت بندر صیادی در استان هرمزگان افتتاح و به بهره برداری کامل می رسد.

ادامه خبر »

617 هزار نسخه کتاب در 61 کتابخانه هرمزگان موجود است

هرمزبان:مدیرکل کتابخانه‌های هرمزگان گفت: 617 هزار نسخه کتاب در 61 کتابخانه هرمزگان موجود است و بالغ بر 32 هزار اعضای فعال در کتابخانه‌های استان عضو هستند.

ادامه خبر »