خبر فوری

بایگانی ماهانه: آوریل 2016

فردا برای کارگران تعطیل رسمی است

هرمزبان: رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده ۶۳ قانون کار گفت: روز کارگر بر اساس قانون کار، روز تعطیل رسمی برای کارگران محسوب می شود و کارفرمایان حق ندارند در این روز کارگران را وادار به کار کنند.

ادامه خبر »

نمایشگاه موزه عبرت در بندرعباس آماده بازدید شهروندان است

هرمزبان:مدیر نمایشگاه موزه عبرت ایران در بندرعباس گفت: این نمایشگاه که در بندرعباس شبیه‌سازی شده، آماده بازدید شهروندان و گروه‌های مختلف مردمی، دانش‌آموزی، کارگری و کارمندی و غیره است

ادامه خبر »

برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی در رودان

هرمزبان:مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان گفت: ۴۶ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه ناحیه شهرستان رودان برگزار می شود.

ادامه خبر »

تسریع در روند رسیدگی ها و جلوگیری از اطاله دادرسی

هرمزبان: حجت الاسلام و المسلمین اکبری بر تقویت برنامه ریزی، تلاش و نظارت برعملکردها به منظور کاهش روند اطاله دادرسی و آمار ورودی پرونده های قضایی در محاکم استان هرمزگان تاکید کرد.

ادامه خبر »

حضور بیش از 600 نفر از کارگران اخراجی آلومینیوم در نماز جمعه بندرعباس

هرمزبان:بیش از 600 نفر از کارگران اخراجی آلومینیوم المهدی و هرمزآل با حضور در نماز جمعه بندرعباس با امام جمعه موقت بندرعباس گفت‌وگو کردند.

ادامه خبر »

30 درصد جمعيت هرمزگان در حاشيه شهرها زندگي مي كنند

هرمزبان: مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري هرمزگان با بيان اينكه مناطق حاشيه شهرها محلي براي رشد و تسريع آسيب هاي اجتماعي است، گفت: 30 درصد جمعيت استان در اين مناطق زندگي مي كنند.

ادامه خبر »

عدم همکاری بانک‌ها با جمهوری اسلامی بدلیل «ایران‌هراسی» آمریکاست/ اخلال و خدعه می‌کنند و بعد گلایه‌مندند که چرا ما بدبینیم/ وارد کردن اجناسی که مشابه داخلی دارند «مطلقاً ممنوع»

هرمزبان:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از کارگران فرمودند: جامعه‌ کارگری یک جامعه‌ وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ حوادث مهم انقلاب و بعد از انقلاب حضور داشت.

ادامه خبر »

بخش كشاورزي شرق هرمزگان ظرفيتي ويژه براي ايجاد ارزش افزوده است

هرمزبان:استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفيت هاي ويژه كشاورزي در استان به ويژه شرق هرمزگان، گفت: بخش كشاورزي در اين منطقه ظرفيتي ويژه براي ايجاد ارزش افزوده است.

ادامه خبر »