خبر فوری

بایگانی ماهانه: فوریه 2016

ماجرای هدیه رهبر معظم انقلاب برای نخواندن قرآن

هرمزبان: همواره تلاوت قرآن از سوی بزرگان مورد تشویق قرار می‌گیرد اما در محفلی که سال‌ها قبل در مشهد برگزار شد، وقتی یک قاری نوجوان به تلاوت نپرداخت، از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تشویق قرار گرفت.

ادامه خبر »

خلیل قاسمی: آرد نانوایی های هرمزگان باید از کارخانجات استان تامین شود

هرمزبان:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: آرد مورد نیاز نانوایی های سهمیه بگیر و آزاد پز استان هرمزگان از این پس باید از کارخانجات آرد استان تامین شود.

ادامه خبر »

پیام امام خامنه ای در پی حضور پرشکوه مردم در انتخابات 7 اسفند

هرمزبان:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی از ملت آگاه و مصمم ایران که با لبیک به فراخوان نظام اسلامی و با عزم راسخ و شور و نشاطی به یاد ماندنی مردمسالاری دینی را در چهره درخشان خود به جهانیان نشان دادند، سپاس‌گزاری کردند.

ادامه خبر »

برنامه‌های ویژه شهرداری بندرلنگه برای اسکان مسافران نوروزی

هرمزبان:شهردار بندرلنگه گفت: برنامه‌های خوبی در جهت اسکان مسافران نوروزی صورت گرفته است و بندرلنگه آماده اسکان میهمانان است.

ادامه خبر »

محسن رضایی: مجلس دهم نباید شبیه مجلس ششم شود/انگلیس فردا جواب دخالت خود را خواهد گرفت

هرمزبان: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت فردا جواب دخالت انگلیس را در صندوق‌های خواهند داد و خواهد گفت هیچگاه برای ایرانی تصمیم نگیرید و در امور ایران دخالت نکنید.

ادامه خبر »

همه‌ آنچه باید درباره انتخابات فردا بدانیم (+ جدول)

هرمزبان:انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار خواهد شد. مردم در این انتخابات، نمایندگان خود در “دهمین” دوره مجلس شورای اسلامی و “پنجمین” دوره مجلس خبرگان رهبری را انتخاب خواهند کرد.

ادامه خبر »

محمد ملابیک: فولاد هرمزگان انحصار تولید قطعات نسوز در شرکت های اروپایی را شکست

هرمزبان:فولاد هرمزگان با دست یابی به دانش فنی تولید قطعات نسوز مخصوص مجرای تخلیه کوره های قوس الکتریکی؛ انحصار تولید این قطعه در شرکت های اروپایی را شکست.

ادامه خبر »

ابوذر مهدی نخعی: تعیین هزار و ۴۰۰ بازرس انتخاباتی در هرمزگان

هرمزبان:رئیس هیئت بازرسی انتخابات هرمزگان گفت: در برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هزار و ۴۰۰ بازرس در شعبه های اخذ رای استان کار بازرسی و نظارت بر انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

ادامه خبر »

مهدی عسکری زاده: صدور شناسنامه المثنی تا پایان انتخابات درثبت احوال هرمزگان

هرمزبان:مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت: برای افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات که شناسنامه آنها مفقود شده است،شناسنامه‌ المثنی صادر می‌شود.

ادامه خبر »

ابوذر مهدی نخعی: مردم تخلفات انتخاباتی هرمزگان را به هیأت‌های بازرسی پیامک کنند

هرمزبان:رئیس هیئت بازرسی انتخابات هرمزگان گفت: مردم در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی، مراتب را به منظور رسیدگی از طریق پیامک به هیئت‌های بازرسی گزارش کنند.

ادامه خبر »

خانه‌ ی ۲۰۰ ساله کیش به موزه تبدیل شد + تصاویر

هرمزبان:بومیان کیش به تازگی خانه‌ای با قدمت ۲۰۰ ساله را به موزه تبدیل کرده‌اند تا زندگی و وسایل قدیمی پدرانشان را به گردشگران این جزیره معرفی کنند.

ادامه خبر »

دعوت از مردم هرمزگان برای حضور در انتخابات

هرمزبان:مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مردم هرمزگان خواسته است تا با حضور دشمن‌شکن در انتخابات هفتم اسفند ماه، توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب کنند.

ادامه خبر »