خبر فوری

بایگانی ماهانه: ژانویه 2016

استاندار: افتتاح ۶۱۲ پروژه همزمان با دهه فجر در هرمزگان

هرمزبان:استاندار هرمزگان با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۶۱۲ پروژه در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد، گفت: نزدیک به دو هزار میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است.

ادامه خبر »

جزئیات کشف ۲ هزار یخچال‌ قاچاق در هرمزگان

هرمزبان: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان، جزئیات جدید از کشف ۲ هزار دستگاه یخچال‌ «ساید بای ساید» قاچاق در بندر شهید رجایی اعلام کرد. قاچاقچیان لوازم یدکی یخچال را در ردیف جلو و یخچال های قاچاق را در پشت لوازم یدکی جاسازی کرده بودند.

ادامه خبر »

وعده های انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هرمزگان را به ما بفرستید

وعده های انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هرمزگان را به ما بفرستید

هرمزبان: شما می توانید وعده های تبلیغاتی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را به صورت مستند (صوت یا فیلم) به هرمزبان ارسال نمایید.

ادامه خبر »

تمجید نشریه عرب‌زبان از زیبایی‌های ایران

هرمزبان:«ایران پساتحریم» مفهومی است که این روزها نقل محافل رسانه‌ای جهان شده، اما جالب اینکه حتی منازعات سیاسی اخیر کشورهای عربی با ایران نیز موجب نشده تا یک هفته‌نامه مستقر در دوبی، لب به تحسین جاذبه‌های دیدنی کشورمان باز نکند.

ادامه خبر »

هرمزگان رتبه اول کشور در جذب سرمایه‌گذار

هرمزبان:رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: یکی از شاخص های مهم در استان هرمزگان پس از برجام، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است.

ادامه خبر »

برگزاری رزمایش 11 هزار نفری بسیجیان در خلیج فارس و سواحل دریای عمان

هرمزبان:جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با حضور بیش از 11 هزار بسیجی در قالب 43 گردان در شهرستان‌های چهارده‌گانه هرمزگان برگزار می‌‌‌شود.

ادامه خبر »

حمید اسلامی: اطلاع رسانی خدمات دولت تدبیر و امید توسط روابط عمومی ها

هرمزبان:مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب در جهت اطلاع رسانی خدمات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون و به ویژه در دولت تدبیر و امید اقدام کنند .

ادامه خبر »

محمد ریاضی:لزوم تلاش روابط عمومی ها درجهت ایجاد شور انتخاباتی

هرمزبان:معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب درجهت ایجاد شور انتخاباتی وحضور حداکثری تلاش کنند

ادامه خبر »