خبر فوری

بایگانی ماهانه: سپتامبر 2015

امام خامنه ای:اندک بی‌احترامی به حجاج ایرانی موجب عکس‌العمل سخت و خشن ایران خواهد شد

هرمزبان:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حضور ده‌ها هزار نفر از حجاج ایرانی در مکه و مدینه، هشدار دادند: اندک بی‌احترامی به حجاج ایرانی و همچنین عمل نکردن دولت عربستان به وظایف خود در قبال بد‌ن‌های مطهر، موجب عکس‌العمل سخت و خشن ایران خواهد شد.

ادامه خبر »

استاندار هرمزگان: وضعیت پنجشنبه بازار میناب تاسف‌آور است

هرمزبان:استاندار هرمزگان با بیان اینکه برخی از ظرفیت‌های گردشگری این استان نیازمند ساماندهی است، به وضعیت نابه‌سامان ظرفیت‌هایی همانند پنجشبنه بازار میناب اشاره و گفت: در این مقطع رسالت سازمان میراث فرهنگی از وزارت نفت خطیرتر است.

ادامه خبر »

سفر به جزیره کیش چقدر هزینه می‌برد؟

هرمزبان:برای سفر دو روزه به جزیره زیبای کیش و همراه شدن با تورهای گردشگری، با توجه به نوع هتل، پرواز و خدماتی که ارائه می‌دهند باید از 315 هزار تومان تا یک میلیون و 80 هزار تومان هزینه کرد.

ادامه خبر »

شیلات و آبزیان محور توسعه هرمزگان

هرمزبان:صنعت شیلات و آبزیان که از قدیمی ترین راه های درآمد مردم ساحل نشین جنوب بوده و دولت تدبیر و امید نیز به آن توجه ویژه ای دارد می تواند محور توسعه هرمزگان باشد.

ادامه خبر »

فرماندار جاسک: ارتقاء شاخص‌های سلامت جاسک مکمل افق توسعه سواحل مکران است

هرمزبان: فرماندار جاسک گفت: توسعه زیرساخت‌ها و شاخص‌های بهداشتی-درمانی به عنوان یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها، تکمیل کننده افق توسعه مکران است.

ادامه خبر »

مردم رودان هرمزگان حادثه اندوهبار ‘منا’ را محکوم کردند

هرمزبان:مردم مسلمان، انقلابی، ولایی و عزادار شهرستان رودان در اعتراض به حادثه اسفناک ‘منا’، با تجمع در مسجد جامع شهر رودان؛ جان باختن شماری از حجاج بیت الله الحرام در پی بی کفایتی، بی لیاقتی، بی تدبیری و سوء مدیریت حکام سعودی در مراسم حج را محکوم کردند. به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،نمازگزاران رودانی پس از اقامه نماز جماعت مغرب و …

ادامه خبر »

آغاز صید ساردین ماهیان درآبهای جاسک

هرمزبان:سرپرست شیلات جاسک گفت: 450صیاد بوسیله 23فروند قایق وبهره گیری از تورهای چشمه ریز کار صید ساردین ماهیان را درآبهای این شهرستان از صبح امروز آغاز کردند.

ادامه خبر »

سلامتی کامل حجاج هرمزگانی

هرمزبان:جانشین اداره کل حج و زیارت هرمزگان گفت : همه 645 نفر حاجی ( 642زائر وسه مدیرو معاون کاروان)این استان که در قالب شش کاروان از این استان به خانه خدا اعزام شده بودند ، درصحت وسلامت هستند.

ادامه خبر »

هدر رفت گسترده منابع آبی در روستای بزرگ مجتمع امام(ره) از توابع شهر هشتبندی+تصاویر

هرمزبان:فرسودگی شبکه آبرسانی در روستای بزرگ مجتمع امام (ره) با عث هدر رفت شدید منابع آب شرب این روستا شده است.

ادامه خبر »

فاجعه منا مدیریت نالایق آل سعود را نشان داد/هشت بندی کارگاه سازندگی شده است

هرمزبان:حجت الاسلام غلامعلی ارجمند گفت:بی کفایتی آل سعود حکایت می کند و آل سعود لیاقت اداره امور حج را ندارد و همه مسلمانان جهان اسلام متوجه این موضوع شده اند و این قوم هزاران حجاج را به خاطر یک آقا زاده قربانی کردند.

ادامه خبر »

حجت الاسلام رضا جوکار:شورای اداره اماکن حرمین شریفین تشکیل شود

هرمزبان:امام جمعه قشم با اشاره به حوادث ناگوار حج امسال، تاکید کرد: باید شورایی برای اداره اماکن اسلامی حرمین شریفین تشکیل و راه چاره ای برای بی تدبیری های حکومت سعودی اندیشیده شود.

ادامه خبر »

آیت الله نعیم آبادی: حادثه ی منا، سند بی کفایتی آل سعود در مدیریت مراسم حج است

هرمزبان:نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس : شهادت بیش از هزار و ۵۰۰ حاجی آن هم در مکانی مقدس خسارتی جبران ناپذیر از جانب آل سعود به جامعه مسلمانان است.

ادامه خبر »

خطیب جمعه کیش: بی تدبیری حکام سعودی عید مسلمانان را عزا کرد

هرمزبان:امام جمعه موقت کیش گفت: حادثه مکه مکرمه و جان باختن تعدادی از حجاج بیت الله الحرام ، احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد.

ادامه خبر »

سید پرویز محبی: صید غیرمجاز در هرمزگان برچیده می‌شود

هرمزبان: ‌مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: با تعامل خوبی که بین شیلات هرمزگان و جامعه صیادی برقرار شده است، هرچه زودتر و در آینده‌ای نزدیک شاهد بر چیده شدن صید غیر مجاز هستیم.

ادامه خبر »

آتش‌سوزی‌های عمدی و خطرات زیست محیطی+تصاویر

هرمزبان:تاکنون بارها از طریق رسانه‌ها اعلام شده بود که سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی یا علف‌های هرز تأثیرات زیان‌باری برای خاک و نیز آلودگی هوا ایجاد می‌کند اما گویا این روش در پارسیان همچنان ادامه دارد.

ادامه خبر »