خبر فوری

بایگانی ماهانه: جولای 2015

غافلگیری بندرعباسی ها از دو آتش‌سوزی در کمتر از 24 ساعت

هرمزبان:طی کمتر از 24 ساعت بندرعباسی‌ها با دو آتش‌سوزی غافلگیر شدند که علت آن تا کنون اتصال برق عنوان شده است. آتش سوزی که در آن تعدادی باز هم به دلیل نبود تجهیزات ایمنی مصدوم شده و یا جان باختند از جمله یک آتش‌نشان که با فداکاری‌اش نامی نیک از خود به جای گذاشت.

ادامه خبر »

یک منبع آگاه: یک مظنون در حادثه آتش سوزی هتل هرمز دستگیر شد

هرمزبان:یک منبع آگاه با اشاره به آتش سوزی بامداد روز جمعه در هتل هرمز بندرعباس گفت: در این حادثه یک نفر مظنون دستگیر شده و تحقیقات قضایی از وی ادامه دارد.

ادامه خبر »

رییس آتش نشانی بندرعباس: آتش سوزی در مجتمع ستاره جنوب بندرعباس تحت کنترل است

هرمزبان:مدیرعامل سازمان و خدمات ایمنی آتش نشانی بندرعباس گفت: آتش سوزی که از ساعات اولیه روز پنج شنبه در مجتمع ستاره جنوب شهر بندرعباس آزاد شده تحت کنترل است.

ادامه خبر »

فرمانده انتظامی هرمزگان: ارتقای سطح کارکردی قرارگاه مبارزه با قاچاق

هرمزبان:فرمانده جدید انتظامی هرمزگان گفت: ارتقای سطح کارکردی قرارگاه مبارزه با قاچاق از اولویت‌های مدیریت انتظامی استان است.

ادامه خبر »

آتش سوزی در ستاره جنوب بندرعباس

هرمزبان:دقایقی پیش طبقات مسکونی بازار ستاره جنوب بندرعباس دچار اتش سوزی شد , در حال حاضر بیش از 10 آمبولانس برای امداد رسانی به ساکنین گیر افتاده در این حادثه حضور دارند.

ادامه خبر »

فضای عمومی کیش زیر پوشش رایگان وای فای قرار می گیرد

هرمزبان:مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از ایجاد شهر رسانه در برنامه های سالجاری خبر داد و گفت : با اقدامات انجام شده و آماده سازی زیر ساخت ها فضای عمومی این جزیره زیر پوشش رایگان WI-FI (وای فای) قرار می گیرد .

ادامه خبر »

بهروز اکرمی: فعالیت‌های احزاب نباید منحصر به زمان انتخابات باشد

هرمزبان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه انتخابات بدون حزب سیاسی معنا ندارد، گفت: فعالیت‌های احزاب نباید منحصر به زمان انتخابات باشد.

ادامه خبر »

صالح دریانورد: اختصاص صد میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی درهرمزگان

هرمزبان:معاون سرمایه گذاری و اشتغال استاندار هرمزگان گفت: بیش از صد میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به مدد جویان و کارآفرینان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی استان اختصاص یافت .

ادامه خبر »

استاندارهرمزگان: نیروی انتظامی به سراغ سرچشمه های اصلی قاچاق برود

هرمزبان:استاندار هرمزگان با تاکید بر واگذاری امور به مردم و اعتماد به آنها ، گفت: از فرماندهی انتظامی خواستاریم که در بحث مبارزه با جرایم مختلف به سراغ باندها و سرچشمه های اصلی برود و از رویارویی با مردم خودداری کنند.

ادامه خبر »

خدمات امدادی هلال احمر به متاثران از آب‌گرفتگی در بشاگرد و میناب

هرمزبان: سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با ضمن اشاره به آب‌گرفتگی دو شهرستان استان هرمزگان در روز گذشته، گفت: دو شهرستان بشاگرد و میناب و دو۲ روستا در این شهرستان‌ها تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی قرار گرفته و لذا خدمات امدادی لازم به ۷۲ تن ارائه شد.

ادامه خبر »

افزایش ماموریت های اورژانس در هرمزگان

هرمزبان:معاون فنی و عملیاتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹ هزارو ۴۲۸ مورد ماموریت اورژانس انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ و ۵ دهم درصد افزایش یافته است.

ادامه خبر »

فرماندار میناب:محیط زیست باید همراه با برنامه های توسعه شهرستان میناب باشد.

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:محیط زیست باید همراه با برنامه های توسعه شهرستان میناب باشد.

ادامه خبر »