آخرین جزییات پرونده شهادت یک محیط بان در بندرلنگه اعلام شد

علی صالحی امشب(۱۲ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شکارچی غیرمجاز که روز گذشته با شلیک گلوله یکی از محیط بانان بندرلنگه را به شهادت رسانده بود، خودکشی کرد.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: پس از  اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه میان محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله با صدور دستور قضایی، مأموران به محل حادثه اعزام شدند.
صالحی عنوان کرد: در نتیجه بررسی‌ها، مشخص شد یکی از محیط بانان در جریان درگیری با شکارچیان غیرمجاز و در نتیجه اصابت گلوله سلاح شکاری، مجروح و متأسفانه به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان جان باخته است.
وی یادآور شد: با صدور دستور قضایی، یکی از شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله دستگیر و قاتل نیز متواری می شود، همچنین یکی دیگر از شکارچیان که همراه آنها بوده پس از  متواری شدن امروز خود را معرفی نموده و اکنون با دستور قضایی بازداشت است، بنابر گزارش مأموران و نظریه اولیه پزشکی قانونی، قاتل نیز خودکشی کرده است.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل از بستگان (خواهرزاده)  محیط بان مقتول بوده و هنگامی که این محیط بان وظیفه شناس قصد دستگیری و تحویل او به مراجع قانونی را داشته با وی درگیر و با اسلحه شکاری به او شلیک کرده است.
عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: تحقیقات و بررسی‌های قضایی در خصوص متهمین دستگیر شده ادامه دارد که نتایج آن متعاقبا ًاعلام خواهد شد.
انتهای پیام

اخبار هرمزگانبندرلنگههرمزگان
نظرات (0)
افزودن نظر