باید تلاش کنیم سند توسعه ابوموسی را احیا کنیم‌

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا،‌حسین هاشمی تختی در جمع مردم ابوموسی در مسجد جامع این شهرستان، گفت: مقام معظم رهبری در مقاطع حساسی کشور را از خطر حتمی نجات داده و با ایستادگی مقتدرانه در برابر استکبار جهانی کشتی ‌انقلاب اسلامی را در امواج متلاطم هدایت کرده است و باید قدردان نعمت وجود رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند تبارک‌ و تعالی را شاکر و سپاسگزاریم که در مقطع زمانی و مکانی‌‌ زندگی کرده و نفس می‌کشیم که در زیر چتر ولایت‌فقیه و رهبری هستیم، اظهار کرد: دشمن همیشه به دنبال این است این‌گونه القاء کند که مردم همراه با نظام اسلامی نیستند، اما مردم فهیم و انقلابی ما همیشه و در مقاطع خاص با حضور جدی و فعال خود در صحنه نشان داده‌اند که پای این انقلاب و نظام ایستاده و پای‌کار هستند و برای حضور در صحنه و پشتیبانی از انقلاب و نظام و رهبری آمادگی دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان خط قرمز نظام را ولایت‌فقیه دانست و افزود: دیدگاه فکری ما دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است؛ ما آماده‌ایم برای ولایت سر و آبرو بدهیم، زیرا وابسته به این انقلاب و رهبری هستیم.

هاشمی تختی تعامل نمایندگان مجلس با دولت را مناسب توصیف کرد و تصریح کرد: اعتقاد داریم که باید حامی و یاریگر دولت و رئیس‌جمهور باشیم، دولتی که مردم به آن رأی داده‌اند و حکم رئیس‌جمهور توسط مقام معظم رهبری تنفیذ شده است و وظیفه‌داریم که کمک کنیم اما به این معنی نیست که دولت هر کاری انجام داد ما تائید کنیم و ثناگوی او باشیم.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات موجود در شهرستان گفت: در جلسه شورای اداری فرماندار شهرستان با اشراف کاملی که دارند اهم مسائل و مشکلات ابوموسی را مطرح کردند و انصافاً تمام مواردی که ارائه شد جای پیگیری دارد، امیدواریم با همکاری مدیران و مسئولان شهرستان بتوانیم قدمی در این راه برداریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: باید جزیره استراتژیک ابوموسی را تقویت کنیم و دولتمردان باید توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند و ما به‌عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت پیگیر مسائل و مشکلات ابوموسی هستیم و تلاش می‌کنیم که با همکاری مدیران و مسئولان شهرستان بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.


انتهاي پیام

جزیره ابوموسی
نظرات (0)
افزودن نظر