برنامه محوری براساس سند تحول بنیادین، چراغ راه مدارس در پروژه مهر است

به پایگاه خبری هرمزبان ، مسعود زامین سرپرست معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش ابوموسی در جمع مدیران مدارس شهرستان اظهار کرد: یکی از اهداف پروژه مهر ، احصاء نیازمندی های آموزشی و پرورشی مدارس در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری و تلاش در رفع این نیازمندی ها است.

وی افزود: در زمینه سخت‎افزاری، حفاظت و نگهداری مناسب از تجهیزات و امکانات مدارس حائز اهمیت ویژه است و بدین منظور مدیران می توانند با برنامه ریزی و استفاده از توان نیروهای خدماتی برای نگهداری بهینه از تجهیزات آموزشی و پرورشی اقدام نمایند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابوموسی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت سایرنهادها و ادارات در اجرای هرچه بهتر این پروژه ، افزایش ضریب ایمنی مدارس و بررسی تجهیزات مستعمل اسقاطی، از دیگر موارد مهم در پروژه مهر هستند.

زامین برنامه محوری مدارس بر اساس سند تحول بنیادین را چراغ راه مدارس در پروژه مهر و جهت دهنده فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس دانست و بر ضرورت برنامه ریزی برای جهت دهی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس تأکید کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابوموسی گفت: نظارت بر فرآیند ثبت نام دانش آموزان در مدارس حائز اهمیت است و اعضای ستاد ثبت نام نسبت به این مهم اقدام نمایند.

این مقام مسئول صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات و همچنین پیش بینی نیازمندی های واقعی مدارس را راهگشای مدیران در مسائل آموزشی و پرورشی عنوان کرد. / روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

آموزش و پرورشپروژه مهرمسعود زامین
نظرات (0)
افزودن نظر