حمايت از كالاى ايرانى راه برون رفت جامعه از مشكلات اقتصادى

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه هاي نماز جمعه بندرعباس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیداربا مسئولان کشور گفت: باید وابستگی به نفت را کاهش دهیم و با اقتصاد مقاومتی و خرید و حمایت از کالای ایرانی اقتصاد کشور را تقویت کنیم.
وی خطاب به رئیس جمهورآمریکا گفت: مردم ما در دفاع مقدس زیر موشک باران دشمن ایستادند و اکنون نیز اثر تحریم های اقتصادی دشمن را خنثی می کنند.
امام جمعه بندرعباس افزود: فرهنگ مردم ما اسلام است ولی ترامپ فقط پول را می شناسد و شناختی از آموزه های دینی مردم ایران ندارد و تصمیم های ناشایست و از پیش شکست خورده می گیرد.
آیت الله نعیم آبادی به چهارم خرداد روز مقاومت دزفول اشاره کرد و گفت:دزفول بارها در دفاع مقدس زیر موشک باران رژیم بعثی عراق بود اما مردم قهرمان این شهرمقاومت کردند و پیروز شدند.
خطیب جمعه بندرعباس به محققان و مسئولان هم توصیه کرد از ظرفیت های بی شمار دریا برای توسعه استان استفاده کنند و برای عمران و آبادی شهر خلاقیت و برنامه عملیاتی داشته باشند.
وی گفت: با تولید آب دریا از رطوبت هوا و شیرین سازی آب دریا می توان مشکلات کم آبی را حل کرد.
امام جمعه بندرعباس از نیک اندیشان و خیران خواست با همکاری دولت برای ساخت بیمارستان و مسجد در استان اقدام کنند تا منافع عمومی جامعه تامین شود.
آیت الله نعیم آبادی باگرامیداشت دهم رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه و 15 رمضان سالروز میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع) گفت: جامعه با الگو قرار دادن سیره این دو بزرگوار در زندگی راه سعادت را طی کند.
انتهاي پيام/ف
خطبه هاي نماز جمعه بندرعباس

آیت الله نعیم آبادیحمایت از کالای ایرانی
نظرات (0)
افزودن نظر