برگزاری کارگاه کنکور شناسی در دبیرستان شبانه روزی ابوریحان هشت بندی

هرمزبان:کارگاه کنکور شناسی در دبیرستان شبانه روزی ابوریحان هشت بندی برگزارشد.به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مدیر دبیرستان شبانه روزی ابوریحان هشت بندی گفت: درکارگاه کنکورشناسی دانش آموزان با کمک مشاور مدرسه و مدیر آموزشگاه با موضوعات مختلف کنکور از قبیل توضیح دفترچه شماره یک کنکور سراسری،آشنایی با زیر گروه ها ،قطب ها و مناطق،رشته ها و دانشگاه های برتر کشور،منابع برتر رشته ها جهت مطالعه و بودجه بندی کنکور سراسری آشنا می شوند.

حسین مسلمی افزود؛ در این کارگاه همچنین کارنامه های نفرات و رتبه های برتر کنکور های سال قبل ودرصدی که در دروس مختلف در کنکور سراسری زده اند مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد.

مسلمی یادآورشد؛مشاوره کنکور،آشنا کردن دانش آموزان با شیوه های مختلف مطالعه و برنامه ریزی روزانه ،هفتگی و ماهانه و کنترل و نظارت بر برنامه های تک تک ایشان و توزیع درسنامه ،جزوات و نمونه سوالات کنکور سراسری در بین دانش آموزان از جمله برنامه های کارگاه کنکورشناسی در دبیرستان شبانه روزی ابوریحان هشت بندی است که بحمدالله با استقبال دانش آموزان و والدین به همراه بوده است.

لازم به ذکر است در کنکور سراسری 94 تمامی دانش آموزان یک کلاس دوازده نفری دبیرستان شبانه روزی ابوریحان هشت بندی توانستند در دانشگاه روزانه و دولتی راه یابند.

انتهای پیام/

کد خبر: 3943217

حسین مسلمیدبیرستان ابوریحان هشتبندیکارگاه کنکور شناسیهشت بندیهشتبندی
نظرات (0)
افزودن نظر