راه شهیدان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از  آذربایجان‌غربی، مهدی فعال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت روز شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده ‌است:
فرهنگ ملت ما ، فرهنگ ارزش هایی است که از لحظه به لحظه دوران دفاع مقدس تجلی یافته است . ولایت ما شهادت را نه پایان زندگی بلکه اوج کمال انسانی و بلندترین نقطه عروج آدمی می داند. و این اوج کمال انسانی را در دل کبوتران پر کشیده به افق سعادت ، همسر و فرزندان عزیز این شهدا ، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های این قهرمانان می توان تجسم کرد. و امروز که دشمنان نظام و انقلاب با ایجاد جنگ نرم ، ارزش های اصیل را هدف خود قرار داده اند ؛ پس می بایست ضمن حفظ آرمان های انقلاب ، فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ مسیر خود قرار داده و عاشقانه در سایه کار و تدبیر پرچم جمهوری اسلامی ایران را با تمام اقتدار بر روی قله های علمی ، فرهنگی ، اقتصادی به اهتراز دربیاوریم.
در گرامیداشت روز 22 اسفند ، روز شهید یاد و خاطره همه شهدای معزز انقلاب اسلامی و حماسه هشت سال دفاع مقدس را همچنان سرلوحه و سرمشق زندگی خود قرار داده و با پیروی ازفرامین حضرت امام خامنه ای ، ادامه دهنده راه شهیدان خواهیم بود.

نظرات (0)
افزودن نظر