خسارت ۳۵ میلیارد ریالی سیل به زیرساختهای بنذرک

علی بلاک در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: بارندگی اخیر در شهرستان میناب علاوه بر آبگیر شدن سدهای حوزه آب خیزداری خسارات زیادی را نیز به روستائیان وارد کرد.

بلاک گفت: با اینکه پیش از بارندگی توصیه های هواشناسی را جدی گرفته و آنرا به دهیاران و شوراهای روستاها گوشزد کرده بودیم اما حجم زیاد بارندگی ها و طغیان رودخانه ها سبب شد تا خسارت ۳۵میلیارد ریالی را به زیر ساختها و منازل مسکونی و زمینهای کشاورزی وارد کند.

بخشدار بنذرک عنوان داشت: طغیان رودخانه «جومحله» که از کوهها و رودخانه های بشاگرد، سندرک و هشتبندی سرچشمه می گیرد وارد چند روستا از بخش بنذرک شد و خساراتی را به روستا نشینان تحمیل کرد.

بلاک عنوان داشت: این بارندگی ها سبب آبگیر شدن پنج بند خاکی شده است که علاوه بر تقویت منابع آبهای زیر زمینی می توان از آن در مصارف کشاورزی استفاده کرد.

بلاک گفت: این میزان خسارات بر اساس بررسی های اولیه است ومیزان خسارات نهایی در جلسه بررسی ستاد بحران شهرستان مطرح خواهد شد.

بخشدار بخش بنذرک عنوان داشت: در روستای کرگان برخی منازل ساکنان دچار آبگرفتگی شده که خدمات امدادی  توسط جمعیت هلال احمر به آنها ارائه شد.

نظرات (0)
افزودن نظر