افتتاح 144 واحد مسکن مهر دلفان در ایام دهه فجر

جعفر طولابی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از خرم‌آباد درخصوص وضعیت مسکن مهر در شهرستان دلفان اظهار داشت: مسکن مهر یکی از پروژه‌های راه و شهرسازی استان در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است که طبق برنامه زمان‌بندی شده باید دارای 73 درصد پیشرفت فیزیکی باشد.

فرماندار دلفان ادامه داد: از مجموع 641 واحد مسکن مهر این شهرستان تاکنون 245 واحد افتتاح و 144 واحد دیگر آماده افتتاح هستند که در ایام دهه فجر به متقاضیان واگذار می‌شوند و همچنین مقرر شده است که 252 واحد باقی‌مانده نیز تا پایان خرداد ماه سال 96 به بهره‌برداری برسند.

وی به دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی استان لرستان در شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: چهار خطه کردن محور خرم‌آباد – دلفان به طول 47 کیلومتر از جمله این پروژه‌ها است که 22 کیلومتر آن در حوزه شهرستان دلفان قرار دارد.

این مسوؤل از آسفالت و اتمام عملیات اجرایی 11 کیلومتر از محور خرم‌آباد – دلفان در حوزه شهرستان دلفان خبر داد و مطرح کرد: آسفالت شش کیلومتر دیگر از این عملیات در مرحله زیرسازی است و پنج کیلومتر دیگر نیز در حال خاکبرداری است که پروژه مذکور در حوزه شهرستان دلفان در مجموع دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصد است.

طولابی تکمیل و ارتقای راه‌های دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان دلفان را از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی استان در این شهرستان دانست و بیان کرد: بهسازی راه دسترسی محور امامزاده ابراهیم معروف به بابا بزرگ یکی از این پروژه‌ها است که بعد از پیشرفت 100 درصدی در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار دلفان در پایان سخنان خود یادآور شد: بهسازی و نوسازی راه‌های روستایی شهرستان دلفان به طول 30 کیلومتر جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بوده است که خوشبختانه بیش‌تر از تعهد یعنی 62 کیلومتر اجرا شده است.

نظرات (0)
افزودن نظر