ستون فقرات اقتصاد مقاومتی

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ایسنا نوشت: عباس گودرزی در جمع فعالان فضای مجازی با بیان اینکه در فضای مجازی همان چارچوب‌های اخلاقی فضای حقیقی باید رعایت شود، اظهار کرد: اگر کسی چیزی را در فضای مجازی منتشر کند که حجتی برای آن نداشته باشد در برابر آن مسئول بوده و در درگاه الهی باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: هر مطلبی به دستتان می‎رسد سریع منتشر نکنید بلکه ابتدا به دنبال سند و مدرک آن باشید.

گودرزی افزود: فعالان فضای مجازی باید این فضا را مدیریت کنند و اجازه ندهند فضای شما را مدیریت کند.

وی اضافه کرد: فایده برگزاری اینگونه جلسات این است که مطالبه‌گری به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود که هم مسئولین باید پاسخگو باشند و هم مردم باید مطالبه‌گری کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به عنوان مثال مسئولی می‌آید و پروژه‌ای را نیمه‎تمام انجام می‌دهد و یا کلنگ می‌زند، وعده‎ای می‎دهد، یک بحثی را در فضای عمومی جامعه مطرح می‌کند و سپس استان را ترک می‌کند بعدا پاسخگوی این کارش نیست قطعا این گونه رفتارها اعتماد مردم را که مهمترین سرمایه کشور است از بین می‎برد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تاکید کرد: هیچ مدیری حق ندارد وعده سرخرمن بدون پشتوانه و ضمانت اجرایی بدهد.

گودرزی با تاکید بر اینکه هیچگاه مسائل و مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد مگر اینکه ریشه‌ای به مسائل بپردازیم، خاطرنشان کرد: تنها چاره در  اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی بوده چرا که این مهم ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است.

نظرات (0)
افزودن نظر