خبر فوری

امتیازات خط لوله فروش نفت از سواحل مکران از نگاه نماینده زابل

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پروژه خط لوله فروش نفت از سواحل مکران بر مبنای تخصص نیروهای بومی و در شرایط تحریمی اجرایی شده و قطعا برای ما آورده خوبی به دنبال خواهد داشت.

محمد سرگزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به امتیازات افتتاح خط لوله فروش نفت از سواحل مکران بیان کرد: این پروژه یکی از پروژه های مهمی است که در حوزه نفت و گاز کشور رقم خورده است، بر اساس این پروژه ما شاهد انتقال نفت از پالایشگاه ها به سمت سواحل مکران و صادرات آن از این بخش هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه چندین امتیاز در این پروژه حائز اهمیت است، اظهار کرد: اول اینکه هزینه های انتقال و صادرات نفت بر اساس این پروژه کاهش می یابد، از سوی دیگر دسترسی کشورهای پاکستان، افغانستان و ترکمنستان به نفت و فرآورده نفتی ما آسان تر می شود.

نماینده مردم زابل در مجلس تصریح کرد: همچنین در مسیر این پروژه شاهد اشتغال زایی خواهیم بود. از سوی دیگر شبکه انتقال به سواحل مکران که بسیار حائز اهمیت است بر مبنای تخصص نیروهای بومی و در شرایط تحریمی اجرایی شده و پروژه بزرگی است که اجرایی شده و قطعا برای ما آورده خوبی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید