خبر فوری

جشنواره هنری "فردا" با برنامه ریزی دقیق برگزار شده است

تهران-هرمزبان -داور بخش هنرهای نمایشی سی و نهمین جشنوارۀ فرهنگی و هنری “فردا” گفت: این جشنواره با برنامه ریزی دقیق از پیش تعیین شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سی و نهمین جشنواره هنری فردا، ابوالفضل جلیلی  در حاشیه روند برگزاری ارزیابی فیلم های مستند ارسال شده دانش آموزان به دبیرخانه سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی-هنری فردا   گفت: می‌توانیم برای کودکان فیلم های مفرح و شادی بسازیم و هم می‌توانیم با کمک کودکان برای مخاطبین بزرگسال فیلم های مناسبی بسازیم.

وی ادامه داد: با این که همیشه به نحوه کارکرد دست‌اندرکاران کار کودک معترض بوده‌ام چرا که از افرادی‌ که دانش و توانایی لازم را دارند استفاده نمی‌شود؛ اما خوشحال هستم که در این جشنواره به عنوان داور شرکت کرده‌ام و افراد لایقی را در این زمینه ملاقات کرده‌ام.

جلیلی، ضمن ابزار خرسندی از نحوه‌ی عملکرد مسئولین مربوطه و هدفمند بودن و برنامه ریزی بی نقص در طول جشواره را از مهم ترین مزایای این دوره از جشنواره برشمرده و اظهار داشت: به یقین می توان گفت که سی و نهمین جشنوارۀ فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور، جشنواره خوبی بود، چرا که در جهت خرج بودجه، ثبت سابقه و بی هدف نبود، بلکه جشنواره‌ای با برنامه ریزی از پیش تعیین شده بود،  به صورتی که از یک ماه قبل فیلم ها برای داوری در اختیار داوران قرار گرفته و در این چند روز جهت بررسی مجدد، من و دیگر دوستان حضور پیدا کردیم و در نهایت کار به سرانجام رسید.

این کارگردان نبود اعمال سلیقه شخصی و حضور پر شور دانش آموزان را یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت این جشنواره نسبت به جشنواره های داخلی فیلم های کوتاه دانسته و افزود: در جشنواره آموزش و پرورش اعمال سلیقه شخصی قابل مشاهده نیست و حضور دانش‌آموزانی را که نجابت و روح خالصشان باعث دلگرمی مسئولین نسبت به این جشنواره شده است، نمی‌توان نادیده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری “فردا” طی سه روز با رقابت برگزیدگان رشته‌های مختلف از روز ۲۸ تیر ماه برگزار می‌شود.

جشنواره سی‌ونهم فرهنگی هنری “فردا” به مرحله پایانی رسید و دانش‌آموزان برگزیده رشته‌های مختلف، طی سه روز با ارایه آثار خود در بستر فضای مجازی و ارتباط برخط با داوران توانمدی‌های خود را عرضه خواهند کرد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید