خبر فوری

رسوایی بزرگ برای فلورنتینو پرز؛ توهین باورنکردنی به رائول و کاسیاس

هرمزبان – لو رفتن یک فایل صوتی منتسب به فلورنتینو پرز رئیس رئال که مربوط به سال 2006 است برای او و باشگاه رئال مادرید حاشیه ساز شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، فایل های صوتی عجیبی از فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید در حال انتشار است. رسانه ال کانفیدنشال اسپانیا امروز چند فایل صوتی جنجالی از فلورنتینو پرز، منتشر کرده که در آن رییس رئال مادرید به تندی از رائول گونزالس و ایکر کاسیاس، اساطیر رئال مادرید انتقاد می کند و به تحقیر آن ها می پردازد. به نقل از مادرید زون، فایل های صوتی فلورنتینو پرز که مربوط به سال 2006 است، به شرح زیر است: 
کاسیاس به درد دروازه بانی رئال مادرید نمی خورد. می خواهید چه بگویم؟ او خوب نیست و هرگز نبوده. ما ناکامی بزرگی داشته ایم. کاسیاس کلاهبردار بزرگی است و دیگر کلاهبردار، رائول است. این دو، کلاهبرداران بزرگ رئال مادرید هستند. بازیکنان خودخواه هستند و نمی توان اصلا روی آن ها حساب کرد. چیزهای زیادی در زندگی ام دیده ام اما هیچ کدام به اندازه بازیکنان فوتبال، بد و ریاکار نیستند.

رائول یک پیراهن هم نمی فروشد 
ببینید دیوید بکام پسر خوب و باهوشی است، او سالانه 30 میلیون یورو درآمدزایی دارد. رونالدو نازاریو به همچنین و زیدان هم سالانه 25 میلیون یورو درآمد زایی دارد. اما رائول را ببینید؛ هیچ چیزی از او به فروش نمی رود، هیچ چیز. او ارزش رسانه ای ندارد و حتی یک پیراهن هم نمی فروشد. رائول واقعا بد است. او اعتقاد دارد خود رئال مادرید است، هم خودش و هم مدیربرنامه اش. رائول یکی از بزرگ ترین دلایلی است که رئال مادرید را ترک کردم. او مقصر اصلی است. رائول در حال نابود کردن رئال مادرید است. او پسر بد و وحشتناکی است.

کاسیاس یک بیچاره قد کوتاه است 
کاسیاس یک پسر بیچاره قد کوتاه است و عملکردش به کیفیت رابطه اش با نامزدش بستگی دارد. او مثل یک عروسک کوچک است. ال کلاسیکویی که برای قهرمانی می جنگیدیم را یادتان است؟ روز جمعه کاسیاس دیر به تمرینات آمد چون او با نامزدش حرف می زد. عجب جوکی! همان دختر، سارا کاربونرو که نامزد کاسیاس است؛ اصلا به او اعتماد ندارم. او از آن دست دخترهایی است که برای پول و شهرت دست به هر کاری می زنند. این دختر احتمالا فکر می کند یک ستاره سینمایی است*. ایکر کاسیاس مثل سگ کوچک است که او را به گردش می برید، در همین حد لوس است.
فلورنتینو پرز از منتشر کنندگان فایل صوتی توهین به رائول و کاسیاس شکایت می کند. رسانه ال کانفیدنشال فایل های صوتی جنجالی از فلورنتینو پرز منتشر کرده که طی آن رییس باشگاه رئال مادرید طی سال های 2006 تا 2008، توهین هایی باورنکردنی به ایکر کاسیاس و رائول گونزالس، دو اسطوره این باشگاه انجام داده است. فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید از طریق وب سایت این باشگاه در دفاع از خود بیانیه ای منتشر کرده است:
به دنبال مطلب منتشر شده توسط ال کانفیدنشال، مهم است که شفاف سازی هایی انجام دهم. این نقل قول ها در مکالمه ای خصوصی توسط آقای خوزه آنتونیو آبیان منتشر شده و او سال ها در تلاش بود این فایل های صوتی را بفروشد که با موفقیتی روبرو نشد. از این که امروز این فایل های صوتی با وجود گذشت زمانی طولانی از سوی ال کانفیدنشال منتشر شد، متعجب شدم. این نقل قول های تقطیع شده، بخشی از مکالمه ای بودند که موضوعات و زمینه گسترده تری داشتند. این که فایل های صوتی مذکور پس از گذشت چندین سال منتشر شده اند به این خاطر است که من مشارکت زیادی در جریان سوپرلیگ داشتم و این یک توطئه است. 
فلورنتینو پرز همچنین تایید کرد از ال کانفیدنشال و خوزه آنتونیو آبیان شکایت خواهد کرد. 
انتشار این فایل پس از 15 سال خشم باشگاه رئال را به دنبال داشته است. طبق گزارش آاس، در رئال معتقدند که انتشار این فایل به منظور لطمه زدن به حیثیت و اعتبار پرز بوده و علت اصلی آن به پروژه بزرگ سوپرلیگ مربوط می شود. پرز رئیس این پروژه است که خیلی زود برگزاری اش منتفی شد. سه ماه پیش اعلام شد که سوپرلیگ اروپا از فصل بعد راه اندازی خواهد شد اما ابتدا شش باشگاه انگلیسی و سپس اتلتیکو، میلان و اینتر انصراف دادند تا تنها رئال، بارسا و یوونتوس در پروژه باقی بمانند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید