خبر فوری

فرماندار بوموسی خبر داد: آغاز واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در شهرستان بوموسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از شهرستان بوموسی، مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان بوموسی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در شهرستان اظهار داشت: ظهر روز گذشته از طریق هوایی واکسن از بندرعباس وارد و تحویل شبکه بهداشت شهرستان شد.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون افراد بالای 18 سال شهرستان از ساعت 16 دیروز (پنج شنبه) آغاز شد و تا ساعت 23 ادامه یافت.

فرماندار بوموسی افزود: امروز نیز واکسیناسیون در دو نوبت صبح (9 تا 13) و بعدازظهر (17 تا 23) ادامه دارد و همه شهروندان و نیروهای مسلح مستقر در جزیره واکسینه می شوند.

مهندس پوربابایی گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و با هماهنگی نیروهای مسلح و شرکت نفت فلات قاره جزیره سیری، از طریق بالگرد و شناور نسبت به انتقال واکسن به جزایر تنب بزرگ و کوچک، فارور بزرگ و کوچک و سیری اقدام می شود تا کل ساکنان بالای 18 سال شهرستان تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند.

وی اظهار امیدواری کرد تا سه شنبه یا نهایتاً چهارشنیه هفته پیش رو واکسیناسیون به پایان برسد.

فرماندار ابوموسی در پایان از پیگیری های استاندار محترم و رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص تهیه و ارسال واکسن و وزیر محترم بهداشت که دستور این موضوع را دادند و همچنین کادر درمان شبکه بهداشت شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید