خبر فوری
حجت الاسلام اسماعیل پاک نژاد

امام جمعه موقت بوموسی: پذیرفتن قطعنامه 598 نماد عقلانیت و تدبیر انقلابی بوده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از شهرستان بوموسی، نماز جمعه امروز بوموسی به امامت حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل پاک نژاد شهرستان اقامه شد.

حجت الاسلام پاک نژاد در خطبه های امروز اظهار داشت: روز عرفه روز نیایش و روز دعا و روز ارتباط با خداوند است؛ قبل از ورود به روز عرفه باید خودد را اماده کنیم.

وی افزود: یکی از وجوه نامگذاری و وجه تسمیه روز عرفه روزی است که انسان می تواند اعتراف به گناه خود کند.

حجت الاسلام پاک نژاد اضافه کرد: اعتراف به گناه و شمردن گناه در نزد پروردگار عملی مستحب و پسندیده است و در نزد انسانهای دیگر عملی قبیح و زشت است.

خطیب جمعه موقت بوموسی با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت: این شورا در نظر امام راحل و مقام رهبری جایگاه والا و ارزشمندی دارد، همه باید به تصمیمات شورای نگهبان احترام بگذراند و مورد قبول همه باشد.

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به تصویب و پذیرش قطعنامه 598 گفت: پذیرفتن قطعنامه نماد عقلانیت و تدبیر انقلابی بوده است.

حجت اسلام پاک نژاد گفت: فضای ملتهب اقتصادی و ضعف منابع اقتصادی در زمان جنگ و به هم زدن نقشه دشمنان انقلاب و نظام علت پذیرفتن قطعنانه از سوی نظام و امام راحل بود، با تدبیروهدشمندی امام راحل حمله های بعد از پذیرفتن قطعنامه نقش بر آب شد.

وی اضافه کرد: تا زمانی که گوش به فرمان امام جامعه باشیم نه به خودمان نه به انقلاب و نظام و کشورمان صدمه ای وارد نمیشود.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید