خبر فوری

آسمانی شدن سه مادر شهید

مادر شهید «یارعلی نریمانی کالی» از سواد کوه، مادر شهیدان «قدرت‌الله و سعید افشاری‌راد» از استان زنجان و مادر شهیدان «محمدرضا و عباسعلی شفیعی» از شهدای استان اصفهان دعوت حق را لبیک گفتند و به فرزندان شهیدشان پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ عذرا محرابی مادر شهید «یارعلی نریمانی کالی» به علت ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید «یارعلی نریمانی کالی» فرزند «محمدعلی» دوم مرداد ۱۳۴۴ در روستای کالیکلای لفور سوادکوه شمالی به دنیا آمد و در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۷۲ روی دست مردم شهیدپرور و ولایتمدار تشییع و در گلزار شهدای این روستا خاکسپاری شد.

 حاجیه خانم «جیران داودی» مادر شهیدان والامقام «قدرت‌الله و سعید افشاری‌راد» از شهدای استان زنجان در دفاع مقدس پس از یک‌دوره بیماری، در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
مراسم وداع و تشییع مادر شهیدان افشاری‌راد در آرامستان «بهشت کبری» شهرستان ابهر و در جوار گلزار شهدای این شهر، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
شهید «سعید افشاری‌راد» متولد هشتم فروردین‌ماه سال 1342 هجدهم مهرماه سال 1362 در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شادت نائل آمد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.
شهید «قدرت‌الله افشاری‌راد» نیز اول مردادماه سال 1347 به دنیا آمد و بیستم بهمن‌ماه سال 1364 در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

همینطور مرحومه «حاجیه خانم قاسمی» مادر گرانقدر شهیدان «محمدرضا و عباسعلی شفیعی» از شهدای والامقام شهرستان جرقویه استان اصفهان پس از گذران سال‌ها زندگی پربرکت به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع مادر شهیدان «شفیعی» با حضور مردم متدین جرقویه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر نیک‌آباد برگزار و پیکر پاک این مادر شهید در قطعه ایثارگران گلزار شهدای نیک‌آباد به خاک سپرده شد.
شهید «محمدرضا شفیعی» سال 1344 در شهر نیک‌آباد جرقویه سفلی دیده به جهان گشود و سال 1361 در عملیات محرم و در منطقه عین‌خوش بر اثر اصابت ترکش به سر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهید «عباسعلی شفیعی» سال 1346 در شهر نیک‌آباد جرقویه سفلی دیده به جهان گشود و سال 1362 در عملیات والفجر 4 در دیوان دره به علت اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

آسمانی شدن سه مادر شهید

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید