خبر فوری

بازی های دوستانه در اروپا؛ پیروزی فرانسه در شب توقف آلمان و هلند

هرمزبان – تیم ملی فرانسه موفق شد در دیداری دوستانه ولز را شکست بدهد اما آلمان برابر دانمارک با تساوی متوقف شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، تیم‌های ملی اروپایی که برای رقابت های یورو 2020 آماده می شوند، امشب در دیدارهای دوستانه به مصاف هم رفتند که در مهمترین دیدارها، فرانسه با نتیجه 3-0 ولز را شکست داد اما آلمان برابر دانمارک با تساوی 1-1 متوقف شد.انگلیس هم با نتیجه 1-0 از سد اتریش گذشت و هلند مقابل اسکاتلند به تساوی 2-2 رضایت داد.
فرانسه در شبی که کریم بنزما یک ضربه پنالتی را از دست داد، موفق شد با گل های کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله، ولز را از پیش رو بردارد. در این دیدار که در ورزشگاه آلیانز ریورای شهر نیس برگزار شد، در دقیقه 26 خروس ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. شوت بنزما در محوطه جریمه ولز به دست نکو ویلیامز برخورد کرد و داور با عمدی تشخیص دادن این خطا، ضمن اعلام پنالتی برای فرانسه، مدافع ولز را از زمین اخراج کرد.
خود بنزما پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را دنی وارد با یک شیرجه به موقع دفع کرد. ولی تنها 9 دقیقه بعد، امباپه توانست گل اول بازی را برای فرانسه به ثمر برساند. بعد از اینکه وارد ضربه بازیکن فرانسه از پشت محوطه جریمه را با پا دفع کرد، توپ مقابل امباپه قرار گرفت و او زودتر از مدافع حریف با یک ضربه نوک پا کار را تمام کرد.
نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم فرانسه به گل دوم رسید. در دقیقه 48 بود که گریزمان با پاس امباپه پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد. برتری شاگردان دشان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 79 این تیم به گل سوم رسید. روی یک ارسال از سمت راست بود که ابتدا بنزما با یک شوت محکم، توپ را به تیر دروازه ولز کوبید اما توپ برگشتی به دمبله رسید و او با یک ضربه محکم کار را تمام کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان سه گل به سود فرانسه به پایان رسید.
اما آلمان که در تیرول اتریش مقابل دانمارک قرار گرفته بود، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 نرسید. بعد از اینکه نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، در ابتدایی نیمه دوم فلورین نویهاوس دروازه دانمارک را باز کرد. روی ارسال گوسنس از سمت چپ بود که توپ در یک رفت و برگشت به نویاهوس رسید و او هم با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.
این نتیجه تا دقیقه 71 پابرجا بود تا اینکه یوسف پولسن توانست گل تساوی را برای دانمارک به ثمر برساند. روی یک ضدحمله سریع بود که پاس در عمق عالی کریستین اریکسن به پولسن رسید و او هم با یک شوت دقیق، نویر را مغلوب کرد تا این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان برسد. انگلیس هم مقابل اتریش با تک گل بوکایو ساکا به برتری رسید.
در دقیقه 57 بود که روی یک حمله همه جانبه از بازیکنان انگلیس توپ مقابل دروازه خالی به ساکا رسید و او هم با یک ضربه راحت توانست گل برتری سه شیرها را به ثمر برساند. و در نهایت هلند مقابل اسکاتلند به سختی توانست به تساوی 2-2 دست پیدا کند. این اسکاتلندی ها بودند که دو بار با گل های جک هندری (11) و کوین نیسبت (64) پیش بیفتد اما هر دو بار ممفیس دیپای (17 و 89) توانست کار را به تساوی بکشد تا شاگردان فرانک دی بوئر از شکست در این دیدار فرار کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید