خبر فوری

شرایط دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی در هرمزگان چیست؟

هرمزبان – معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: باید دورکاری کارکنان متناسب با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد شیوع کرونا در شهرستان های هرمزگان برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همچنان اجرایی شود.

نازنین شیبانی تذرجی صبح امروز(۲۶ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق جدید ترین رنگ بندی اعلام شده در خصوص وضعیت شیوع کرونا، شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، قشم، بندرخمیر، بندرلنگه و بستک در وضعیت نارنجی قرار دارند و بر این اساس، یک سوم کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضروری در این شهرستان ها باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و در سایر ادارات هم باید ۵۰ درصد از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، سیریک و ابوموسی در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان ها کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضروری به صورت کامل حضور خواهند یافت و در دیگر ادارات، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری، فعالیت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه شهرستان پارسیان در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: در این شهرستان ۵۰ درصد کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضروری و دو سوم کارمندان سایر ادارات باید به صورت دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

شیبانی تصریح کرد: طی هفته جاری تمامی مأموریت‌های غیرضروری اداری کارمندان لغو و در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته حداکثر با ۲۰ نفر و در شهرستان‌های با وضعیت زرد، حداکثر تا سقف ۳۰ نفر مجاز خواهد بود.

وی تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌الاجراست و بر همین اساس اجرای این دستورالعمل ها به تمامی دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم با کنترل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید