خبر فوری

محمد دانشگر از همه عذرخواهی کرد؛ بخشش مدافع مغضوب استقلال

هرمزبان – محمد دانشگر مدافع تیم استقلال که از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شده بود، پس از جلسه با سرمربی به این تیم بازگشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، استقلال امروز در مجموعه انقلاب تمرین کرد و همین که تمرین آبی پوشان به پایان رسید، خبر آمد محمد دانشگر هم در تمرین حاضر شده است اما برخی مدیران باشگاه که گویا از این موضوع خبر نداشتند، بازگشت دانشگر به استقلال و حضور او در تمرین را تکذیب کردند و مدعی شدند تازه قرار است وکیل دانشگر صبح روز بعد به دیدار مدیرعامل استقلال برود. در پی این تکذیب عجیب، بازیکنان استقلال که شاهد حضور دانشگر بودند، در صحبت های خصوصی خود با خبرنگاران تاکید داشتند محمد دانشگر در تمرین سه شنبه حضور داشت و از بخشش او به تصمیم فرهاد مجیدی خبر دادند تا این که باشگاه استقلال هم از طریق رسانه رسمی اش اعلام کرد؛ محمد دانشگر با هماهنگی سرمربی و مدیرعامل استقلال در تمرین امروز (سه شنبه) حضور یافت و ضمن عذرخواهی از بازیکنان و کادرفنی، به تمرین اضافه شد.
داستان بازگشت محمد دانشگر و بخشش او از همان عربستان کلید خورد. همان شب که فرشید اسماعیلی بعد از گلزنی برای استقلال از فرهاد مجیدی اجازه خواست پیراهن دانشگر را از روی نیمکت بردارد و رو به دوربین نشان بدهد و فرهاد هم کنار خط، اجازه این کار را صادر کرد، معلوم بود این مدافع مغضوب قرار است به استقلال برگردد. آن شب تصور شد فرشید اسماعیلی پروتکل ها را زیر پا گذاشته و برای شادی گل سراغ سرمربی تیم رفته اما حقیقت این بود که گلزن استقلال لب خط رفت و از سرمربی اجازه خواست گلش را به دانشگر تقدیم کند. دانشگر در آخرین دیداری که با پیراهن استقلال به میدان رفت، در جریان بازی با فرشید اسماعیلی و در رختکن با بهزاد غلامپور به چالش خورده بود و حالا این که اسماعیلی پیش چشم مجیدی گلش را به دانشگر تقدیم می کرد، از بازگشت قریب الوقوع مدافع اخراجی به جمع آبی پوشان خبر می داد.
با توجه به موافقت مجیدی با این حرکت فرشید اسماعیلی که به نوعی صمیمی ترین رفیق محمد دانشگر در جمع آبی پوشان است، فردای آن شب خیلی ها منتظر بودند دانشگر با اولین پرواز به عربستان برود اما فرهاد مجیدی از اول هم چنین قول و قراری نداشت و فقط به بازیکنانی که برای بخشش دانشگر پا در میانی کرده بودند، گفته بود وقتی به ایران برگردد، در تصمیم خود تجدیدنظر می کند. فرهاد نمی خواست دانشگر احساس کند استقلال به او نیاز دارد و برحسب نیاز او را برمی گرداند. با این که عده ای در باشگاه استقلال به هوای احتمال بخشش دانشگر، تمام پیش بینی های لازم را برای سفر او به جده کرده بودند، مجیدی کوتاه نیامد.
سرانجام استقلال از عربستان برگشت و همان صعود شیرین به عنوان تیم اول گروه باعث شد فرهاد مجیدی در اوج اقتدار تصمیم به بخشش محمد دانشگر بگیرد. قرار شد صبح چهارشنبه وکیل این بازیکن به باشگاه برود و برگه های جریمه و کسر قرارداد را امضا کند و این بازیکن با قبول جریمه اش به تمرین برگدد اما از آن جایی که دانشگر مدتها از تمرین دور بوده، فرهاد دستور داد او از همین امروز که دور جدید تمرینات استقلال آغاز شد، کنار تیم باشد.
البته محمد دانشگر امروز کنار بازیکنان استقلال با برنامه ای جداگانه تمرین کرد. استقلال امروز برای تمرین به مجموعه انقلاب رفت و بعد از آن که محمد دانشگر در حضور تمامی بازیکنان استقلال ابتدا از همبازیانش و سپس از فرهاد مجیدی و اعضای کادرفنی عذرخواهی کرد، سرمربی استقلال او را به بدنساز تیم سپرد تا برایش تمرین اختصاصی در نظر بگیرد و هر چه زودتر او را از لحاظ بدنی به شرایط استاندارد برساند.
دانشگر شبی که از استقلال کنار گذاشته شد، ابتدا در جریان بازی با فرشید اسماعیلی دهان به دهان گذاشت و سپس در رختکن تیم با بهزاد غلامپور جر و بحث کرد و فرهاد مجیدی هم که از او سابقه درگیری در ذهن داشت، این بار تصمیم گرفت بدون هیچ گونه تعارفی دانشگر را کنار بگذارد. چند روز پس از این تصمیم مجیدی، بازیکنان استقلال برای بازگشت دانشگر پادرمیانی کردند اما فرهاد اعلام کرد امکان ندارد او را ببخشد تا این که ماجرا در عربستان تغییر کرد و سرانجام از امروز محمد دانشگر به استقلال برگشت تا شاید این بار در آرامش و به دور از هیاهو در خدمت استقلال باشد چرا که برای او دیگر، فرصت مجددی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید