خبر فوری

ماجرای ناهار مسی با هم تیمی های بارسلونا!

یک منبع لیگ به ESPN گفت: لالیگا تحقیق در مورد اینکه آیا بازیکنان بارسلونا با شرکت در یک ناهار در خانه لیونل مسی ، قوانین ویروس کرونا را نقض کرده اند ، آغاز کرده است.

یک منبع لیگ به ESPN گفت: لالیگا تحقیق در مورد اینکه آیا بازیکنان بارسلونا با شرکت در یک ناهار در خانه لیونل مسی ، قوانین ویروس کرونا را نقض کرده اند ، آغاز کرده است. گزارش ها در رسانه های کاتالان همچنین می گوید که مقامات محلی در حال بررسی این موضوع هستند که آیا این رویداد می تواند محدودیت های موجود در منطقه را نقض کند یا خیر. ملاقات مردم در کاتالونیا ، در خارج یا داخل مجاز است ، اما فقط در گروه های حداکثر شش نفره. مسی روز دوشنبه ناهار تیمی را در ملک خود در Castelldefels برگزار کرد ، در حالی که بارسلونا برای دیدار بالای جدول این هفته مقابل اتلتیکو مادرید آماده شد.

 

منابع به ESPN گفتند که بازیکنان و شرکای آنها بعد از ظهر در خارج و در میزهای جداگانه با رعایت مقررات فاصله اجتماعی که توسط لالیگا وضع شده است ، صرف کردند ، اما لیگ اسپانیا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد دور هم جمع شدن است. با وجود موفقیت در برنامه واکسیناسیون در اروپا ، بازیکنان همچنان باید در روزهای مسابقه از دستورالعمل های دقیق پیروی کنند – از جمله اینکه قبل از رسیدن به ورزشگاه به تنهایی تغییر کنند – و به قوانین آزمایش و فاصله گذاری که توسط دولت محلی مربوطه اعمال می شود ، پایبند باشند. با این حال ، سابقه ای برای مجازات بازیکنان یا باشگاه ها به دلیل نقض مقررات ویروس کرونا وجود ندارد. چهار بازیکن سویا در ماه مه گذشته به دلیل حضور در کباب کردن قبل از شروع لیگ در ماه ژوئن مورد انتقاد قرار گرفتند.

 

خاویر تباس ، رئیس لالیگا گفت “تدابیری علیه آنها اتخاذ خواهد شد” اما این مسئله پس از عذرخواهی عمومی بازیکنان از بین رفت. سخنگوی بارسا گفت که آنها هیچ اطلاعی از تحقیقات از لالیگا یا مقامات محلی دریافت نکرده اند و این مسئله بازیکنان است که باید با آنها سر و کار داشته باشند.

 

پره آراگونس ، نایب رئیس دولت کاتالونیا ، از کسانی که در بین مردم مانند بازیکنان بارسا هستند ، خواست که به عنوان مثال وقتی از آنها در مورد این حادثه در یک کنفرانس خبری پرسیدند ، مثال بزنند آراگونس گفت: “در زمانی که ما برای رفع محدودیت ها گام های رو به جلو برمی داریم ، باید رفتاری مثال زدنی داشته باشیم ، خصوصاً افرادی که نمایه عمومی دارند و برای بسیاری از افراد نمونه است.

 

” مسی ، که با پایان یافتن قراردادش در ژوئن آینده همچنان حل نشده است ، پس از جلسه تمرین روز دوشنبه قبل از آنچه می تواند یک هفته تعیین کننده در رقابت های قهرمانی باشد ، تیم را در خانه خود در Castelldefels ، یک شهر ساحلی خارج از بارسلونا جمع کرد. در حالی که هیچ بازی در نیمه هفته وجود نداشت ، مربی رونالد کومان بعد از ظهر دوشنبه و سه شنبه مرخصی به بازیکنان داده بود. آنها تا عصر چهارشنبه دیگر تمرین نمی کنند. آنها روز شنبه در نیوکمپ با اتلتیکو با لیدر لیگ بازی می کنند و می دانند که آنها را با یک پیروزی پرش می کنند ، اگرچه امید آنها به قهرمانی در لیگ نیز به رئال مادرید بستگی دارد که روز یکشنبه میزبان تیم چهارم سویا است و امتیازات خود را کاهش می دهد.

 

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید