خبر فوری

الشارجه امارات 0 – تراکتور ایران 2؛ عباس زاده امید تی تی ها را زنده نگه داشت

هرمزبان – تراکتور در آخرین بازی مرلحه گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف الشارجه امارات رفت که این بازی با بازی درخشان تراکتوری ها همراه بود و نماینده کشورمان توانست 2-0 تیم اماراتی را شکست دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، تراکتور و الشارجه در دور ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 با یکدیگر بازی کردند. محمد عباس زاده روی دو پاس نریمان جهان توانست بریس کند و الشارجه ای ها در ادامه نتوانستند دروازه نماینده کشورمان را باز کنند و بازی با نتیجه 2-0 به سود تراکتور پایان یافت. علاوه بر درخشش عباس زاده و سامان نریمان جهان، محمدرضا اخباری هم با عکس العمل های فوق العاده اش مانع از بر هم خوردن کلین شیت تراکتوری ها شد. حالا تراکتور باید منتظر بازی های فردا باشد تا صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2021 قطعی شود.
ترکیب الشارجه: عادل الحوسانی، شاهین عبدالله، حمد جاسم (46 عبدالله غنیم)، کایو، محمد عبدالباسط، رشید سیف (46 سالم صالح)، خالد بواضیر (65 ایگو کورونادو)، علی محمد (57 عبدالعزیز سلیم الکعبی)، خالد ابراهیم، لوان پریرا، عبدالرحمان جمعه (56 اوتابک شوکوروف)
ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، اکبر ایمانی (89 پیمان کشاورزی)، حمید بوحمدان، پیمان بابایی (46 میثم تیموری)، سامان نریمان جهان (72 سعید واسعی)، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، محمد عباس زاده
شرح گل ها:
تراکتور 1 – 0 شارجه (محمد عباس زاده 7): سامان نریمان جهان در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس روی پای دقیق، محمد عباس زاده را صاحب توپ کرد که این بازیکن بعد از یک کنترل خوب و با ضربه ای روی پا دروازه شارجه را باز کرد.
تراکتور 2 – 0 شارجه (محمد عباس زاده 66): روی یک ضد حمله سریع، سامان نریمان جهان به زیبایی از آفساید فرار کرده و خود را به محوطه جریمه حریف رساند؛ پاس در عرض تند و تیز او را محمد عباس زاده با حضور به موقع در دهانه دروازه به گل دوم تراکتور تبدیل کرد.
نیمه اول: تراکتور با توجه به نیاز مبرمی که به پیروزی در این دیدار داشت، کار را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود توانست به گل برسد؛ محمد عباس زاده روی توپ ربایی و پاس تماشایی سامان نریمان جهان، موفق شد دروازه شارجه را به زیبایی باز کند. در ادامه تراکتور به خوبی توانست بازی را مدیریت کرده و اجازه ایجاد موقعیت را به حریف ندهد. شاگردان خطیبی چند موقعیت دیگر هم روی دروازه شارجه ایجاد کردند اما این موقعیت ها به قدری زهردار نبودند که باعث فروریختن دروازه این تیم شوند؛ نیمه اول این دیدار با تک گل محمد عباس زاده یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید تا نماینده ایران برنده راهی رختکن شود.
نیمه دوم: شارجه با دو تعویض در آغاز نیمه دوم سعی در تغییر شرایط بازی داشت اما این تراکتور بود که یک بار دیگر به گل رسید. بعد از اینکه دقایق ابتدایی نیمه اول با فشار ناچیز تیم میزبان همراه شد، تراکتوری ها در دقیقه 66 بازهم توانستند توسط محمد عباس زاده دروازه شارجه را باز کنند. بعد از اینکه تراکتور به مدیریت بازی پرداخته و سعی در استفاده از ضدحملات داشتند تا مثل گل دوم بازهم از این راه دروازه حریف را باز کنند. شارجه هم حملاتی را با محوریت کایو و صالح روی دروازه تراکتور طراحی کرد اما موفق به باز کردن دروازه اخباری نشد تا تراکتور این دیدار را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برساند.
لحظات حساس:
دقیقه 24: سامان نریمان جهان با یک پاس عمقی، مهدی تیکدری را در سمت راست محوطه جریمه صاحبه توپ کرد؛ ضربه این بازیکن در حالی که مدافع حریف مقابلش حضور داشت با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 28: ارسال خطرناک شارجه های از سمت راست را محمدرضا اخباری با یک حرکت زیبا و به وسیله پا مهار کرد.
دقیقه 56: شوت سنگین سالم صالح از پشت محوطه جریمه بدون برخورد به بازیکنان تراکتور از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 74: شوت سنگین ابوالفضل رزاق پور از پشت محوطه جریمه با اختلافی بسیار ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 84: ارسال خوب کایو از سمت راست را سالم صالح با ضربه سری خطرناک راهی دروازه تراکتور کرد که این ضربه را اخباری طی دو مرحله در اختیار گرفت.
دقیقه 86: پاس را به بیرون میلاد فخرالدینی در تیر دو به کوکبی رسید و در حالی که این بازیکن در موقعیت شوتزنی خوبی قرار داشت، ضربه او راهی  به دروازه نداشت و راهی اوت شد.
دقیقه 89: شکوراف به زیبایی با استفاده از تکنیک خود وارد محوطه جریمه شد و شوت خطرناکی را روانه دروازه تراکتور کرد که این ضربه را اخباری در حالی که دید خوبی هم نداشت مهار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید