خبر فوری

رئال مادرید 1 – چلسی 1؛ تساوی ارزشمند شاگردان توخل در مادرید

هرمزبان – دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رئال مادرید در دیدار رفت خانگی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی 1-1 متوقف شد تا کار سختی برای بازی برگشت در استمفورد بریج داشته باشد. در این دیدار ابتدا این تیم میهمان بود که با گل کریستین پولیسیچ پیش افتاد اما کریم بنزما توانست کار را به تساوی بکشد تا هر دو تیم همچنان امید زیادی برای رسیدن به دیدار نهایی داشته باشند.
چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم ابتکار عمل را در دست داشتند تا اینکه در دقیقه 10، روی ارسال میسون مونت و ضربه سر پولیسیچ، این تیمو ورنر بود که با تیبو کورتوا تک به تک شد اما ضربه او را دروازه بان بلژیکی رئال مادرید به خوبی دفع کرد. برتری چلسی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 14 این تیم به گل رسید. روی پاس بلند از آنتونی رودیگر به پشت مدافعان رئال بود که پولیسیچ صاحب توپ شد و بعد از پشت سر گذاشتن کورتوا، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.
بعد از این گل بازی متعادل تر شد و رئالی ها هم پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 23 کار را به تساوی بکشند اما ضربه خطرناک کریم بنزما به تیر دروازه حریف برخورد کرد. دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان چلسی بود که روی دروازه حریف خطرساز شوند اما ضربه بن چیلول که روی پاس پولیسیچ صاحب موقعیت شده بود، از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه رئالی ها پیش کشیدند و در دقیقه 29 توانستند به گل تساوی برسند. روی یک ضربه کرنر بود که توپ پشت محوطه جریمه به مارسلو رسید و ارسال بلند او با ضربات سر دو بازیکن رئال مقابل بنزما قرار گرفت. او هم با یک کنترل خوب و ضربه والی تماشایی، دروازه ادوارد مندی را باز کرد.
حملات رئال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 32، تونی کروس صاحب موقعیت شوتزنی شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48، روی اشتباه مارسلو، این تیم به گل دوم برسد اما ضربهه ورنر را که با پاس کانته صاحب موقعیت شده بود، ادر میلیتائو از مقابل دروازه دفع کرد. دو دقیقه بعد، بنزما اولین خطر رئالی ها در نیمه دوم را روی دروازه چلسی ایجاد کرد اما این بار ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 69، روی پاس چیلول، این میسون مونت بود که صاحب موقعیت شد اما واران با حضور به موقع، دروازه تیمش را نجات داد. هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، این رئالی ها بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند؛ به ویژه در دقیقه 88 که این تیم صاحب دو موقعیت تک به تک شد اما ضربات کروس و واران توسط کانته و چیلول دفع شد و در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.
زیدان در پایان بازی گفت:
زنده بیرون آمدن از بازی؟ هم بله هم نه، نیمه اول بد بود اما در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم و خوب بودیم. نتیجه عادلانه بود. چلسی تیم بسیار قدرتمند و جنگنده ای است، آنها بی دلیل در نیمه نهایی نیستند. از عملکرد خود راضی هستیم، در لندن از این هم بهتر کار خواهیم کرد.
درست است، به گلزنی احتیاج داریم. حداقل این کاری است که برای انجام آن تلاش می کنیم. فکر می کنم چلسی از 20 بازی خود  16 کلین شیت ثبت کرده است. این گویای همه چیز است. باید زحمت بکشیم، اما در مسیر درستی هستیم و به کاری که انجام می دهیم باور دارم، اما قرار نیست همیشه 3 یا 4 گل به ثمر برسانیم. هر بازی گلزنی سخت تر می شود.
ادر میلیتائو مثل سایر هم تیمی هایش بازی فوق العاده ای داشت. دقایق بازی بازیکنان را مدیریت خواهیم کرد. آنها از لحاظ جسمانی باید آماده دیدار برگشت باشند. باید بدانید که چطور سختی را تحمل کنید، ما هنوز زنده ایم، و برای گلزنی به لندن خواهیم رفت. گل بنزما عالی بود، دیگر از کارهای او شگفت زده نمی شوم. به بازیکنانم افتخار می کنم، ما به روند آماده سازی خود باور داشتیم – این مهم ترین چیز است. از کیفیت خود خبر داریم و می دانیم چطور از آن استفاده کنیم.
امیدوارم راموس برای بازی برگشت با ما باشد. هنوز با تیم تمرین نکرده، اما ما منتظریم. امیدوارم هرچه زودتر برگردد. او، لوکاس وازکز، فرلاند مندی و فده والورده، همه بازیکنانم را می خواهم.
باید چیزهایی را در بین دو نیمه تغییر می دادیم چون در نیمه اول شرایط آنطور که می خواستیم پیش نرفت، مخصوصاً در زمینه فشاری که باید وارد می کردیم. تغییراتی انجام دادیم و کمی از جلوتر پرس کردیم و تیم تر بودیم. در نیمه دوم خیلی بهتر عمل کردیم. فشرده تر بودیم و فکر می کنم در نهایت نتیجه منصفانه بود. ما با شایستگی به گل رسیدیم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید