خبر فوری

اگر رزم حاج قاسم نبود مدعیان دیپلماسی و اهل لبخند ظلت را به مذاکره را ه نمی‌دانند

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مدعیان دیپلماسی و اهل لبخند ظلت به خوبی می‌دانند اگر رزم حاج قاسم در میدان نبود نه تنها آنها را به مذاکره را ه نمی‌دانند بلکه امروز در حالی که دخترانشان کنیز داعش بودند باید پوتین داعشی‌ها را واکس می‌زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعلی‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های مجازی خود در برنامه زنده ساحت حضور از رادیو تهران به شرح مختصری از حکمت 130 نهیج البلاغه پرداخت و با اشاره به سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) در رسیدگی به ایتام و محرومان و اشاره به آیاتی از قرآن، اظهار داشت: ما قطعا در خسران هستیم چون سرمایه ما عمر ماست که مثل شمع در حال آب شدن است تنها راهی که ضمن سپری شدن عمر ضرر نصیب ما نشود ایمان، عمل صالح و توصیه به حق و صبر و رسیدگی به نیازمندان و محرومان است.

وی افزود: مردم شریف شهرستان بندرلنگه همزمان با مشکلات تورمی و کرونایی موج همدلی و مواسات را راه انداختند و اکثر ثروتمندان  به مسؤولیت‌های اجتماعی خود در قبال فقرا جامعه عمل پوشاند اما تقاضا می‌کنم در باقی مانده ماه مبارک رمضان به این امر مهم اهتمام داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: امیرالمومنین(ع) در مقابل دشمنان شجاع بود تا جایی که در مقابل قهرمان قهرمانان جنگ خم به ابرو نمی‌آورد اما همین امیر شجاع عرصه‌های جنگ در مقابل یک بچه یتیم یا یک خرابه‌نشین و محروم زمین‌گیر می‌شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا تاکید کرد: الگوی ما این امیر کیسه به دوش و مشک آب بدوش درب خانه یتیمان و محرومان است مرام علی گم نشده است و تا قیامت نیز پا برجا خواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفـت: شهید سلیمانی یکی از پیروان واقعی علی(ع) بود او نیز مثل مولایش در معرکه جنگ در مقابل شقی‌ترین انسان‌های روزگار یعنی داعش زیر باران تیر و خمپاره خم به ابرو نیارود ولی تا یک فرزند شهید و یا یک محروم روستایی را می‌دید زانوهایش شل می‌شد و اشکانش جاری.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه یادآور شد: همانطور که در حیات امیرالمومنین(ع)  و بعد از شهادت او انسان‌های دنیا طلب حماسه در میدان رزم علی را با دشمنان مانع دیپلماسی و مانع کارخود می‌دانستند و انواع زخم و زخم شمشیر حواله او می‌کردند امروز هم نسبت به سردار سلیمانی همان کار را می‌کنند.

وی گفت: مدعیان دیپلماسی و اهل لبخند ظلت به خوبی می‌دانند اگر رزم حاج قاسم در میدان نبود نه تنها آنها را به مذاکره را ه نمی‌دانند بلکه امروز در حالی که دخترانشان کنیز داعش بودند باید پوتین داعشی‌ها را واکس می‌زدنداما مرام علی ومسیر علی وجریان علی و پیروان او تا قیامت ادامه خواهد داشت و پیروزی از آن پیروان علی است.

معاون پیشین حوز ه های علمیه خواهران کشور با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم وقدردانی از این عزیزان، بیان داشت: معلمان در کنار سرفصل‌های درسی مشخص شده درس چگونه زیستن، حق‌طلبی ، دشمن‌شناسی،  ظلم‌ستیزی و یاری مظلوم را به دانش اموزان آموزش دهید.

وی در ادامه با گرامیداشت روز کارگر، راه فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی را همت کارگران وکارآفرینان، رفع موانع تولید وکارآفرینی و حضور پرشور وشعور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست دانشت و بیان داشت: ملت عزیزما ضمن حضور پرشور و انتخاب رئیس جمهور با نشاط، انقلابی اهل طرح برنامه وکار وجهادی این روزهای سخت را که حاصل آمیزش ظلم ظلمانه دشمنان خارجی در تحریم ناجوانمردانه با بی‌تدبیری تن‌آسایی و اشرافیگری برخی مسؤولان داخلی را پشت سر خواهند گذاشت و روزهای روشنی را خلق خواهند کرد.

وی فرصت شب‌های قدر را طلایی‌ترین زمان برای استفاده مومنین و جلب امدادهای غیبی برای خود و جامعه بیان کرد و مردم را به‌بهره‌وری حداکثری را از شب‌های قدر توصیه کرد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ضمن معرفی شهرستان بندرلنگه و ظرفیت‌های آن، دلیل محروم ماندن شهرستان وتوسعه نیافتگی آن عدم معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرستان در سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: شهرستان بندرلنگه با دارا بودن 300کیلومتر مرز دریایی بهشت سرمایه‌گذاری در اقتصاد دریا محور، گردشگری و صنایع دستی است.

وی در پایان تاکید کرد: شهرستانی که مرکز پرورش میگو کشور است می‌تواند با حضور سرمایه گذاران عزیز یکی از موثرترین نقاط کشور در جهش تولید و ایجاد رفاه و آبادانی کشور عزیز ما باشد لذا از همه سرمایه‌گذاران کشور د عوت می‌کنم برای بازدید از ظرفیت‌های شهرستان و سرمایه‌گذاری از این شهرستان تشریف بیاورند.

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید