خبر فوری

شهرداری بندرعباس در مقابل ویستا توربین به تساوی بدون گل دست یافت

هرمزبان – در چارچوب مسابقه‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و از هفته پانزدهم تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس این شهر در مقابل ویستا توربین به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از شنبه شب ایرنا، این دیدار بخاطر ماه مبارک رمضان بعد از افطار و در زیر نور برگزار شد که در نیمه نخست ۲ تیم پا به پای هم پیش رفتند و تیم شهرداری بندرعباس که برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بود با بازی رو به جلو و استفاده از دوجناح توانست صاحب توپ  شود اما دوندگی بیشتر ویستا توربین باعث شد تا بازی متعادل شود و در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.
 در نیمه دوم بازهم شهرداری بندرعباس شروع بهتری داشت و چند موقعیت گل داشت و در یک مورد خطای پنالتی روی «هادی دهقانی» بازیکن تیم شهرداری رخ داد که داور به راحتی از این صحنه گذشت و سرانجام این دیدار نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.
بااین تساوی شهردای  بندرعباس ۱۳ امتیازی شد.
 داوران این بازی حسام ملا محمدی، وحید امیری، حسین سعیدنیا و سهیل کامرانی بودند.
 تیم شهرداری بندرعباس در گروه (الف) با تیم‌های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین و محتشم تبریز هم گروه است. 
رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید