خبر فوری
حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان ابوموسی

امام جمعه شهرستان بوموسی: رعایت پروتکل های بهداشتی از مصادیق تقوا است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از شهرستان بوموسی، حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان بوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن فرموده است «روزه بر شما واجب شد همانطور که بر امت های قبل از شما واجب شد تا اینکه اهل تقوا باشید»

وی با اشاره به مصادیق گوناگون تقوا از قبیل مسئولیت پذیری در انجام کارها، رعایت مسائل بهداشتی در این زمان را از مصادیق تقوا دانست.

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به دعای روز سوم ماه رمضان که در آن از خداوند هوشیاری و حافظه قوی طلب می کنیم، اظهار داشت: خواندن قرآن و آیت الکرسی حافظه را زیاد می کند اما گناه کردن باعث می شود انسان کم حافظه بشود و نتواند علوم الهی را در ذهن خود قرار بدهد.

خطیب جمعه بوموسی 29 فروردین روز ارتش را به پرسنل خدوم ارتش تبریک گفت و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب ارتش جانانه همراه انقلاب شد.

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار کرد هرجایی که کشور نیاز به کمک داشته باشد پاسداران انقلاب حضور دارند و در سیل، زلزله و مسئله کرونا به یاری مردم آمدند.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم عبادی سیاسی، نمازگزاران جمعه با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، انفجار پیش آمده در تأسیسات هسته ای نطنز را محکوم کردند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

یک نظر

  1. احسنت بر امام جمعه محبوب ابوموسی

دیدگاهتان را بنویسید