خبر فوری

پیروزی یوونتوس با گلزنی رونالدو و دیبالا/ ادامه صدرنشینی اینتر با برد مقابل ساسولو

هرمزبان – یوونتوس یک شب خوب را سپری کرد و در نبردی حساس برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا سربلند از زمین بیرون آمد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، یوونتوس یک نمایش خوب و کم نقص برابر ناپولی ارائه داد تا در برهه ای حساس، از بدتر شدن وضعیتش جلوگیری کند. یوونتوس با این پیروزی مهم برابر ناپولی، به رده سوم سری آ برگشت تا نسبت به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، امیدواری قابل توجهی داشته باشد. پائولو دیبالا نیز پس از سه ماه دوری از میادین با گلی تعیین کننده برگشت تا خوشحالی هواداران بیانکونری از این برد را دو چندان کند.
یوونتوس کار را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی توسط فدریکو کیه زا به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع ناپولی راهی کرنر شد. یوونتوس بالاخره در دقیقه 13 گل برتری را به ثمر رساند. حرکت فوق العاده فدریکو کیه زا و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده کریستیانو رونالدو همراه شد تا نتیجه 1-0 شود. در دقیقه 38 کوادرادو حرکت خوبی را از جناح راست ترتیب داد و در حالی که می توانست کریستیانو رونالدو را در موقعیتی خوب صاحب توپ کند، تصمیم به شوتزنی گرفت اما ضربه او توسط مرت مهار شد. در دقیقه 40 ناپولی یک موقعیت خطرناک روی دروازه یوونتوس ایجاد کرد اما ضربه لورنزو اینسینیه با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه جان‌لوئیجی بوفون به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تک گل کریستیانو رونالدو به سود یوونتوس تمام شود.
در دقیقه 48 اولین موقعیت مهم نیمه دوم توسط ناپولی خلق شد اما ضربه دی لورنزو در مصافی تقریباً تک به تک توسط جان‌لوئیجی بوفون مهار شد. در دقیقه 53 آلوارو موراتا روی یک ضد حمله فوق العاده خوان کوادرادو را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن در موقعیتی خوب با بی دقتی به بیرون رفت.
در دقیقه 59 باز هم درخشش فوق العاده بوفون مانع باز شدن دروازه یوونتوس شد. حرکت خوب لورنزو اینسینیه و ضربه او توسط دروازه‌بان باتجربه یوونتوس به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 73 پائولو دیبالا که پس از سه ماه مصدومیت به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود با یک ضربه دقیق دروازه ناپولی را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود. در دقیقه 90 خطا روی ویکتور اوسیمن باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. لورنزو اینسینیه پشت توپ ایستاد و دروازه بوفون را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود. در ادامه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا یونتوس به یک برد مهم دست پیدا کند.
یوونتوس 1-0 ناپولی؛ کریستیانو رونالدو 13`: کیه زا در حرکتی بسیار خوب، دو مدافع ناپولی را فریب داد و توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که کریستیانو رونالدو با یک شوت تک ضرب و آرام، توپ را وارد دروازه مرت کرد.
یوونتوس 2-0 ناپولی؛ پائولو دیبالا 73`: پاس بنتانکور، پائولو دیبالا را صاحب توپ کرد و او با یک چرخش خوب، توپ را به گوشه دروازه ناپولی فرستاد تا بازگشت بسیار دلپذیری به میادین داشته باشد.
یوونتوس 2-1 ناپولی؛ لورنتزو اینسینیه 90`: خطای جورجو کیه لینی روی اوسیمن در محوطه جریمه منجر به پنالتی برای ناپولی شد. لورنتزو اینسینیه هم ضربه اش را خلاف جهت حرکت بوفون به درون دروازه یووه فرستاد.

– اینتر با دادن مالکیت توپ به ساسولو و اتخاذ رویکرد دفاع ضد-حمله، موفق به شکست دادن نرووردی شد. اینتر در بازی معوقه هفته بیست و هشتم سری آ مقابل ساسولو پیروز شد تا اختلاف در صدر را جدول را به 11 امتیاز افزایش دهد.
اینتر 1-0 ساسولو؛ روملو لوکاکو دقیقه 10: ضد حمله بازیکنان اینتر از سمت چپ و ارسال اشلی یانگ روی سر لوکاکو فرود آمد و او با چرخش سر خود قدر فرصت را دانست.
اینتر 2-0 ساسولو؛ لائوتارو مارتینز دقیقه 68: باز هم ضد حمله بازیکنان اینتر زمینه ساز گل شد. لوکاکو پاس خوبی برای مارتینز ارسال کرد و این مهاجم آرژانتینی نیز که فقط یک مدافع و دروازه بان را در مقابل داشت با پای چپ دروازه را باز کرد.
اینتر 2-1 ساسولو؛ ترائوره در دقیقه 85: اشتباه اشرف حکیمی باعث شد توپ به بازیکنان ساسولو برسد. ترائوره صاحب موقعیت شد با ضربه زیبای خود از درون محوطه دروازه را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید