خبر فوری

ثبت نام قطعی ۱۴۰۰ نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تا عصر روز چهارشنبه ۱۴۰۰ نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان ثبت نام قطعی کرده اند.

به کزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، علی رئوفی اظهار کرد: تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۴۰۰ نفر به صورت الکترونیکی و حضوری برای انتخابات شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری در هرمزگان ثبت نام قطعی کرده اند.

وی افزود: از میان ۱۴۰۰ داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستاهای هرمزگان ۱۳۰۱ نفر مرد و ۹۹ نفر از بانوان استان می باشند که ۹۳ درصد از ثبت نام کنندگان را آقایان و ۷ درصد از داوطلبان را بانوان استان تشکیل می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: ۱۱۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ها و بخشداری ها اقدام به ثبت نام قطعی نموده اند و ۳۰۰ نفر به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام قطعی کرده‌اند که ۷۸ درصد به صورت حضوری و ۲۲ درصد از داوطلبان به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام قطعی کرده‌اند.

رئوفی افزود: شهرستان های بندرعباس، میناب، جاسک، بشاگرد و رودان دارای بیشترین آمار ثبت نام برای انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان همزمان با سومین روز از ثبت نام بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان که از شانزدهم فروردین ماه آغاز شده است تا بیست و دوم این ماه ادامه دارد و دواطلبان می توانند به صورت حضوری و الکترونیکی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید