خبر فوری

تمرین مرکب نیروی دریایی ایران و پاکستان برگزار شد

هرمزبان – یگان‌های منتخب نیروی دریایی ایران و پاکستان در خلیج فارس تمرین مرکب برگزار کردند.

سخنگوی این تمرین مرکب دریایی ظهر امروز(۱۷ فروردین ماه) با بیان اینکه تبادل اطلاعات و دانش نظامی بین دو نیروی مهم منطقه ایی ایران و پاکستان از اهداف تمرین امروز است، افزود: فرماندهان ایرانی در تمرین مرکب با پاکستان عملیات جستجو و نجات دریایی را جزو یکی از مراحل اصلی تمرین طراحی و با موفقیت اجرا کردند.

ناخدا یکم ستاد رضا شیبانی عنوان کرد: ناوشکن البرز با همراهی یک فروند ناو موشک انداز و یک فروند بالگرد از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دو شناور رزمی پشتیبانی و یک بالگرد از نیروی دریایی پاکستان یگان‌های عمل کننده در تمرین مرکب دریایی بودند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش عملیات‌های تمرین مرکب ایران و پاکستان را برای افزایش دانش نظامی و تقویت توان امداد و نجات دریایی بین کارکنان دو نیروی دریایی ایران و پاکستان مؤثر ارزیابی کرد.

دریادار دوم جعفر تدین اضافه کرد: ناوگروه اعزامی کشور پاکستان پس از این تمرین و اعلام دوباره صلح و دوستی بین دو کشور ایران و پاکستان آب‌های سرزمینی کشورمان را به مقصد آب‌های بین المللی ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، این ناو گروه سه روز در منطقه یکم ارتش در بندرعباس پهلو گرفت و نشست‌های تخصصی نظامی بین فرماندهان ایرانی و پاکستانی از برنامه‌های دیگر حضور ناو گروه پاکستانی در هرمزگان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید