خبر فوری

میلان 0 – اینتر 3؛ پیش به سوی فتح اسکودتو با قربانی کردن همشهری

هرمزبان – در حساس‌ترین بازی این هفته سری آ میلان در چهارچوب دربی دلامادونینا میزبان اینتر بود که نهایتاً این مسابقه مهم با نتیجه 3-0 به سود نراتزوری خاتمه یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، نمایش منسجم تیم کونته و فروپاشی روسونری، باعث شد اینتر مقتدرانه دربی دلامادونینا را فتح کند و حالا از بیشترین شانس برای فتح سری آ برخوردار باشد. در دربی دلامادونینا، میلان حرفی برای گفتن نداشت و اینتر با یک نمایش بسیار خوب و هماهنگ، به راحتی پیروز شد تا فاصله اش با میلان در صدر جدول سری آ را بیشتر کند. تیم آنتونیو کونته با درخشش لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو، حالا شانس اول قهرمانی ایتالیا است.
اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنجم به گل رسید. ارسال اول روملو لوکاکو به تئو هرناندز برخورد کرد، اما ارسال دوم او در مقابل دروازه با ضربه سر لائوتارو مارتینز همراه شد و نراتزوری به گل اول رسید. در ادامه و روی حرکت ایوان پریشیچ از سمت چپ بود که روملو لوکاکو می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ستاره بلژیکی موفق به ضربه زدن در مقابل دروازه نشد و این موقعیت خوب از دست رفت. در دقیقه 32 و روی دفع توپ ضعیف الساندرو باستونی بود که تئو هرناندز در مرکز محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
در دقیقه 37 ایوان پریشیچ از درون محوطه با ضربه ای زمینی جیجی دوناروما را مجبور به واکنش کرد و در ریباند نیز لائوتارو که قادر به حفظ تعادل خود نبود، نتوانست گل دوم را وارد دروازه روسونری کند. در اوقات اضافی نیمه اول و روی ارسال کریستن اریکسن از روی یک ضربه ایستگاهی بود که اینتر می توانست به گل دوم دست یابد، اما ضربه سر میلان اشکرینیار از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-1 اینتر به اتمام رسید.
میلان نیمه دوم را فوق العاده آغاز کرد و می توانست در همان ابتدا روی دو فرصت پیاپی توسط زلاتان ابراهیموویچ به گل تساوی دست پیدا کند اما واکنش های استثنایی سمیر هندانوویچ باعث شد قفل دروازه اینتر بسته باقی بماند. در دقیقه 47 این بار ساندرو تونالی بود که می‌توانست دروازه اینتر را باز کند اما یک مرتبه دیگر هندانوویچ واکنش فوق‌العاده ای از خود نشان داد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.
در دقیقه 57 اینتر توانست به گل دوم دست پیدا کند. همکاری فوق العاده بازیکنان این تیم  با پاس ایوان پریشیچ به دهانه دروازه برای لائوتارو مارتینز همراه شد تا این بازیکن گل دوم خود و تیمش را به ثمر رسانده باشد. در دقیقه 63 میلان تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز پیش رفت اما روملو لوکاکو در مصرفی تقریباً تک به تک با دروازه این تیم مقابل جان لوئیجی دوناروما مغلوب شد. در دقیقه 66 حرکت انفرادی فوق‌العاده روملو لوکاکو به گل سوم اینتر منجر شد. ستاره بلژیکی با سرعت بالا و با یک شوت غیرقابل مهار دروازه میلان را هدف قرار داد و نتیجه را 3-0 کرد.
در ادامه بازی میلان توپ و میدان را در اختیار گرفت و چندین حمله روی دروازه اینتر ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها نتیجه نداد تا اینکه مسابقه با همان سه گل به سود اینتر خاتمه پیدا کند و شاگردان آنتونیو کونته فاصله را با روسونری به چهار امتیاز افزایش دهند و گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی برداشته باشند.
شرح گل ها:
میلان 0-1 اینتر؛ لائوتارو مارتینز 5`: سانتر عالی روملو لوکاکو به خوبی روی سر لائوتارو مارتینز نشست و اولین گل اینتر با ضربه سر مارتینز وارد دروازه روسونری شد.
میلان 0-2 اینتر؛ لائوتارو مارتینز 56`: اریکسن با یک پاس خوب، ایوان پریشیچ را در نزدیک خط عرضی محوطه جریمه صاحب توپ کرد. او هم یک پاس به بیرون فرستاد و مارتینز خیلی سریع خودش را به توپ رساند و دروازه را باز کرد.
میلان 0-3 اینتر؛ روملو لوکاکو 65`: یک پاس بلند، روملو لوکاکو را در میانه میدان پا به توپ کرد. لوکاکو با سرعت و پا به توپ خوب خود، چندین متر را طی کرد و با عبور از بازیکنان میلان، با یک شوت بسیار خوب، دروازه دوناروما را گشود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید