خبر فوری

رئیس قوه قضائیه از عمل خیرخواهانه سرباز مرزبان کرمانشاه تمجید کرد

کرمانشاه- رئیس قوه قضائیه از اقدام خیرخواهانه سرباز مرزبان استان کرمانشاه برای آزادسازی یک زندانی با پرداخت حقوق ایام سربازی خود تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز در بازدید از زندان مرکزی با تمجید از عملکرد سرباز وظیفه رضا نوازش که با اتمام خدمت مقدس سربازی و اعطای حقوق دوران خدمتش توانست یکی از زندانیان مالی جرایم غیرعمد را آزاد کند، اظهار کرد: این یک احساس خوب است و همه ما باید از این گونه اقدامات انجام داده و علاوه بر خداخواهی دیگر خواهی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تا جایی که ممکن است نباید مجازات حبس داشته باشیم، افزود: جایگزینی مجازات حبس وظیفه قانونی و شرعی است، تنها زمانی که چاره‌ای نداشته باشیم باید به حبس روی بیاوریم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه زندان باید آموزشگاه نیکی‌ها باشد، خاطرنشان کرد: درخواست من این است که با تمام توان خود به اصلاح مجرمین روی بیاوریم.

وی ادامه داد: زندان باید جای اصلاح مجرمان باشد که مانند دادرسی یک وظیفه مهم است، همه باید به این امر کمک کنند تا نرخ جرم پایین آمده و تکرار جرم نداشته باشیم.

گفتنی است، رضا نوازش سرباز وظیفه جمعی هنگ مرزی شهرستان پاوه پس از اتمام خدمت مقدس سربازی با اهدای حقوق ایام سربازی خود یک زندانی جرایم مالی غیرعمد را آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگرداند.

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید