خبر فوری

اصلاح قانون تأمین منابع بودجه‌ای نهاد کتابخانه‌ها

دبیرکل نهاد از قول مساعد و پیگیری اعضای کمیسیون تلفیق و فرهنگی مجلس به منظور رفع مشکلات و اصلاح قانون تأسیس و تأمین بودجه‌ای نهاد کتابخانه‌های عمومی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد، روز گذشته چهارم بهمن در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی از تلاش و همراهی صمیمانه نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق به ویژه هیأت رئیسه آن کمیسیون که با توجه به اهمیت نقش کتابخانه‌های عمومی و در پاسخ به پیگیری‌های مداوم مسئولین و معاونین نهاد، در راستای ترمیم و تقویت بودجه سال ۱۴۰۰ این نهاد اهتمام ویژه‌ای داشتند تشکر کرد.

مسئولان نهاد طی ماه‌های گذشته در نشست‌های متعدد و جداگانه‌ای با اعضای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر برخی اصلاحات در قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تأمین منابع پایدار به جز نیم درصد شهرداری‌ها در بودجه سال ۱۴۰۰ بودند که قول‌های مساعدی در این زمینه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده شد. (اینجا را ببینید)

نشست با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، دیدار با فراکسیون روحانیت مجلس، حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس، دیدار و گفت‌وگو با مجمع نمایندگان بسیاری از استان‌ها و نمایندگان مختلف مجلس شورای اسلامی بخشی از پیگیری‌های انجام شده درباره اصلاح قانون تأسیس و تأمین منابع پایدار بودجه‌ای برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید