خبر فوری

تحکیم بنیاد خانواده عصاره فرهنگ ناب فاطمی است

امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: تحکیم بنیاد خانواده‌ها عصاره ای از فرهنگ ناب فاطمی است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی اظهار داشت: یکی از بنیادی‌ترین روابط‌ها در ایران اسلامی ، روابط خانوادگی است که بحمد الله شاهد قوام و حفظ ارزش‌ها  و گستردگی روز افزون آن  هستیم .

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به همه انسان‌ها درس زندگی کردن را آموخت و جلوه آن را در بنیاد مستحکم زندگی چند ساله او با امیر المومنین (علیه السلام) شاهد هستیم.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر بیان داشت: تعریفی که از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به تمامی مردم نشان داده می شود نخست فرزندانی است که در جامعه نقش امام را دارا می‌باشند که هادی و رهنما برای امت باشند.

حجت الاسلام صالحی عنوان کرد: از طرفی در درون خانه نیز همان گونه که یک زن در تلاش است که رضایت شوهر را به دست آورد، آن وجود مبارک تمام سعی خود در رضایت شوهر خود را دارد.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی برای تحکیم بنیان خانواده باید از فاطمه زهرا سلام الله علیها درس بیاموزد، تاکید کرد: جامعه اگر زندگی فاطمی را برای خود الگو قرار دهد خیلی از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خمیر ابراز کرد: فاطمه سند وفای به عهد و پشتیبان ولایت است و هیچ گونه ابایی در دفاع ندارد بلکه با جرات و جسارت تمام از آن دفاع می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : زندگی فاطمی را در جامعه گسترش دهیم و از فرهنگ فاطمی حفاظت و صیانت کنیم تا فرزندانمان راه فاطمه را ادامه دهند. 

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید