خبر فوری

پایداری شبکه مخابرات در مناطق زلزله‌زده کنگ و قشم

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: شبکه مخابرات و همراه اول در اثر زلزله 5.5 ریشتری اخیر در کنگ و قشم کاملا پایدار بوده و در حال خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، امیر یگانه امروز در یک گفت‌ وگوی رسانه‌ای با اشاره به وقوع زلزله 5.5 ریشتری شامگاه 27 دی ماه عنوان کرد: رصد شبکه تلفن همراه و ثابت در منطقه دژگان بندرلنگه و باسعیدو در قشم به عنوان دو نقطه نزدیک به کانون زلزله نشان می‌دهد که هیچ گونه قطعی و یا کندی ارتباط در شبکه مشاهده نشد.

وی افزود: شبکه تلفن همراه در منطقه دژگان مجهز به تکنولوژی 3G و 4G است و پایداری شبکه را در این مناطق در زمان زلزله شاهد بودیم و مشکلی به لحاظ اختلال در شبکه تلفن همراه در این مناطق وجود نداشت.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان همچنین اضافه کرد: تدابیر لازم برای تأمین تجهیزات سیار ارتباطی در استان نیز صورت گرفته است تا در صورت نیاز به مناطق درگیر در بحران اعزام شود اما بحمدالله در زلزله کنگ هیچ گونه قطعی ارتباط نداشتیم.

یگانه همچنین گفت: شبکه تلفن همراه وابستگی مداومی به شبکه برق دارد و لذا تأمین برق پایدار در ارائه خدمات مستمر ارتباطی ضروری است ولی با این حال در مناطقی از استان که با قطعی و یا مشکلات جانبی مرتبط با شبکه برق مواجهیم، از دیزل ژنراتور و یا باتری استفاده می‌کنیم که البته هزینه بالایی برای مخابرات در بر دارد ولی با این حال ارائه خدمات به مردم عزیز و شریف هرمزگان همواره مورد تأکید قرار دارد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید