خبر فوری

مجموعه شعرهای سپهر منتشر می‌شود

مجموعه شعرهای ابوالفضل سپهر؛ شاعر مرحوم بسیجی با عنوان «اتل متل یه شاعر» به همت نشر ۲۷ بعثت پیش‌‎فروش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ کتاب «اَتَل‌مَتَل یه شاعر» مجموعه‌ای از اشعار ابوالفضل سپهر است که حسین قرایی آن را گردآوری کرده است.

این مجموعه به همت نشر ۲۷بعثت زیر چاپ رفته و تا ۱۵ آذرماه پیش فروش و با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای سفارش این کتاب از طریق صفحه‌های فروشگاه این ناشر به آدرس http://shop.revayat۲۷.com و یا تماس با شماره‌های ۰۲۱۶۶۹۶۴۰۶۹ و ۰۲۱۶۶۹۶۴۰۷۱ اقدام کنند.

ابوالفضل سپهر متولد ۱۵ خردادماه ۱۳۵۲ بود که در کودکی پدرش را از دست می‌دهد و از همان کودکی با سختی‌های زندگی ورزیده می‌شود. سپهر در ساحت‌های گوناگون فعالیت می‌کند تا خلأ پدرش را در خانواده پرکند. اما او در این شغل‌ها کارش عاشقی، عشق به همنوع، کمک به فقرا و برداشتن بار از روی دوش قشر مستضعف است.

مجموعه شعرهای یک شاعر پیش‌فروش می‌شود

سپهر از سال ۱۳۷۶ شروع به سرودن شعر می‌کند، یعنی از ۲۴-۲۵ سالگی اولین شعرش را می‌سراید و در نشریه شلمچه منتشر می‌شود.

مکتوبات این شاعر به دو بخش نظم و نثر تقسیم می‌شود. نثر سپهر، نثر روزنامه‌نگاری است و نظم وی به دو بخش اتل‌متل‌ها و شعر در قالب‌های سنتی تقسیم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید