خبر فوری

تدارک رسول خطیبی برای رویارویی با سپاهان

​اراک– تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پنج شنبه پیش رو به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت و خطیبی با جذب چند بازیکن وضعیت بهتری برای این بازی خواهد داشت.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گام نخست لیگ بیستم مقابل نساجی مازندران ۳ بر صفر مغلوب میهمان خود شد. در پی این شکست، رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم با گلایه به برخی از مسائل پیش آمده بین وی و اعضای هیئت مدیره باشگاه و عدم تعهدات مطرح شده، استعفای خود را اعلام کرد و و برای مدتی اراک را ترک کرد.

استعفای خطیبی در حالی اتفاق افتاد که برخی معتقد بودند، تعدادی از اعضای هیئت مدیره با کارشکنی، راضی به حضور رسول خطیبی نیستند و مخالفین با رایزنی‌های صورت گرفته خواهان فرد یا افراد دیگری برای حضور در تیم به عنوان سرمربی هستند. کار به جایی رسید که نارضایتی دامن‌گیر هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم شد.

پس از چندین نشست اعضای هیئت مدیره پیرامون سیاست‌گذاری جدید در باشگاه و گفت و گو با سرمربی مستعفی سرانجام به برخی از خواسته‌های رسول خطیبی جامه عمل پوشیده شد و وی دوباره به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به این تیم پیوست.

همچنین گفته شد در این مدت بنا به خواست خطیبی در ترکیب بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و کادر اجرایی باشگاه هم تغییراتی صورت گرفت. از جمله محسن ربیع‌خواه هافبک پرسپولیس طی توافق با مدیران باشگاه آلومینیوم، قراردادش را با این باشگاه به امضا رساند. وی سابقه حضور در تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز را در کارنامه دارد.

در همین راستا سه بازیکن شناخته شده دیگر فوتبال ایران، با عقد قرارداد به باشگاه آلومینیوم اراک پیوستند. محمد ایران پوریان کاپیتان سابق تراکتور و بازیکن سپاهان با جدایی از این تیم‌ها به آلومینیوم پیوست. جابر انصاری مهاجم سابق استقلال، فجر سپاسی، سایپا و صبای قم نیز برای حضور در جمع اراکی‌ها با باشگاه به توافق رسید تا مشکل خط حمله این تیم برطرف شود. مرتضی آقاخان هم دیگر بازیکنانی است که به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شد.

برخی از کارشناسان بر این نظر هستند، با توجه به شرایط مناسب پیش آمده برای خطیبی و قبول برخی از تعهدات مورد نظر وی، از سوی اعضای هیئت مدیره باشگاه و جذب و پیوستن چند بازیکن مطرح فوتبال کشور به جمع شاگردان خطیبی، انتظار است که حضور تیم در لیگ بیستم فوتبال آنطور که شایسته است رقم بخورد.

به هر حال باید منتظر باشیم تا ببینیم تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ترکیب جدید در گام دوم مقابل سپاهان اصفهان چگونه شانس و اقبال خود را امتحان می‌کند. البته باید به خطیبی فرصت داد. چرا که تیم فوتبال آلومینیوم پس از ۱۸ سال انتظار نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر را تجربه می‌کند و خطیبی تجربه و توانایی خود را در فصل گذشته در لیگ دسته یک در کسوت سرمربی آلومینیوم نشان داد و توانست این تیم را به لیگ برتر به رساند.

در حال حاضر لازم است اعضای هیئت مدیره با درایت از تنش‌های غیرفوتبالی دوری کنند تا فضا برای تیم، فضای آرام ورزشی و دور از حاشیه باشد.

گفتنی است دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان ساعت ۱۶:۲۰ روز پنجشنبه ۲۹ آبان در اصفهان برگزار خواهد شد

 

 

منبع: مهر

 

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید