خبر فوری

لباس اختصاصی پرسپولیس برای حضور در فینال آسیا/ واکنش مدیر باشگاه تراکتور به افشای رقم قرارداد بازیکنان این تیم

هرمزبان – تیم پرسپولیس قرار است با لباس‌هایی مختص به فینال لیگ قهرمانان آسیا پا به این مسابقه بگذارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، طی توافق باشگاه پرسپولیس با تامین کننده البسه این تیم، محموله جدیدی از لباس‌ها امروز به دست باشگاه پرسپولیس رسید. این محموله شامل، لباس‌های ملانژ، گرمکن‌های هتلی و… بود که در اختیار اعضای تیم قرار گرفت. البته این محموله ارتباطی با لباس‌های جدید پرسپولیس ندارد و همان طرح‌های قبلی است. پیش از بازی پرسپولیس مقابل سایپا در هفته اول لیگ برتر هم یک محموله که شامل لباس‌های دیگری بود در اختیار سرخپوشان قرار گرفت، اما هیچ‌کدام از آنها طرح جدید نبود. با این حال، قرار شده پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با لباسی اختصاصی پا به میدان بگذارد و البسه مختص فینال به دست این باشگاه خواهد رسید. پس از فینال، مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیران تامین کننده لباس‌ها، جلسه‌ای برگزار می‌کنند تا برای تهیه و دریافت طرح‌های جدید لباس مذاکره و توافق کنند.

– گفته می شود  باشگاه تراکتور با بازیکنان جدید خود قراردادهای نجومی بسته است البته این موضوع  هنوز تایید یا تکذیب نشد. شنیده می شود سعید واسعی با مبلغ ۹/۳۰۰ میلیارد تومان برای ۲ سال، هادی محمدی با مبلغ ۸ میلیارد تومان برای ۲ سال، حمید بوحمدان با مبلغ ۴/۷۰۰ برای یک سال، وفا هخامنش با مبلغ ۴/۹۵۰ میلیارد تومان برای ۲ سال، محمد عباس زاده با مبلغ مبلغ ۳/۵ میلیارد تومان برای ۲ فصل  به تراکتور ملحق شده اند.
یکی از مدیران باشگاه تراکتور گفت: مبلغ قرارداد بین باشگاه و بازیکن است و  رونمایی از آن از لحاظ اخلاقی درست نیست. البته من در جریان قراردادها نیستم به همین علت نمی توانم تایید یا تکذیب کنم.  
به نظر می رسد مبلغ قرارداد بازیکنان جدید باشگاه تراکتور از سوی مدیربرنامه های این بازیکنان در اختیار رسانه ها قرار گرفته  است. این موضوع باعث ناراحتی و گلایه باشگاه تراکتور شده است.

– سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش جهان است. گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی زردپوشان به دلیل مصدومیت همسترینگ تمرینات انفرادی را پشت سر می‌گذارد و فعلا قادر به همراهی تیم نیست اما محمدمحبی که پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا زانوی خودش را جراحی کرد، اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برد. او به همراه سایر نفرات در تمرینات گروهی حاضر است و مشکلی برای همراهی تیم در بازی خانگی هفته دوم لیگ بیستم ندارد.
اعضای سپاهان اصفهان پیش از بازی هفته دوم در تست‌های پزشکی برای جلوگیری از شیوع کرونا شرکت کردند که بر اساس نتایج این تست‌گیری مورد مثبتی در این تیم وجود ندارد. طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، مسابقه سپاهان و آلومینیوم روز پنجشنبه ۲۹آبان از ساعت ۱۶:۲۰ آغاز می‌شود.

– از شنبه قرار است تهران دو هفته تعطیل شود و از ساعت ۲۱ هر شب هم شاهد قانون منع رفت و آمد در سطح شهر باشیم . در همین راستا شنیدیم به احتمال فراوان ساعت بازی پرسپولیس هم تغییر می کند و یکی دو ساعت زودتر برگزار می شود تا مشکلی برای دو تیم،همراهان،خبرنگاران و داوران ایجاد نشود.البته در این مورد سازمان لیگ برتر فوتبال ایران پس از بررسی های لازم و هماهنگی با ستاد کرونا تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد. صنعت نفت آبادان پس از بازی معوقه با پیکان،راهی تهران می شود تا شنبه مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

– روز گذشته مهدی خانی به باشگاه پرسپولیس رفت تا مذاکرات نهایی را با جعفر سمیعی انجام دهد. او پس از جلسه با مدیرعامل سرخ ها، گفت که پس از تست پزشکی قراردادش را نهایی خواهد کرد و همچنین هنوز مشخص نیست که چه مدت در پرسپولیس خواهد بود. اما شنیده ها حاکی از آن است که قرارداد وی دو ساله خواهد بود و پرسپولیس نیز برای جلب رضایت باشگاه واراژدین ۵۰ هزار دلار هزینه خواهد کرد که با ارزش فعلی دلار چیزی حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است. مهدی خانی ۲۳ ساله با این قرارداد جدید تا پایان لیگ بیست و یکم در عضویت باشگاه پرسپولیس قرار خواهد گرفت و همچنین یکی از سهمیه های بزرگسالان این تیم را به خود اختصاص خواهد داد.

– وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال به دنبال حل مشکل  مالیاتی خود است. غفوری که باید بابت قراردادش مبلغی را به سازمان مالیات پرداخت کند در چند روز اخیر جلساتی را با نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور برگزار کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید