خبر فوری

پرسپولیس – صنعت نفت آبادان؛ سرخپوشان تنها به برد فکر می کنند

هرمزبان – در چارچوب رقابت های هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با هم دیدار می کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس در حال حاضر با ۱ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد. قهرمان سال گذشته لیگ برتر ایران در اولین دیدار خود در این فصل از بازی ها برابر سایپا در بازی افتتاحیه لیگ متوقف شد و نتوانست پیروزی بزرگی را برای نمایان کردن قدرت خود ثبت کند. اکنون سرخپوشان پایتخت در دومین دیدار خود در این فصل باید به مصاف صنعت نفت آبادان بروند.
پرسپولیس در مسابقات لیگ در ورزشگاه آزادی تاکنون هیچوقت برابر صنعت نفت شکست نخورده که این موضوع بدون شک نشان از قدرت تیم یحیی گل محمدی در خانه دارد. در بازی فردا، پرسپولیس بازیکنان خوب خودش را در اختیار خواهد داشت اما کمال کامیابی نیا، هافبک تاثیر گذار این تیم که در بازی قبل از زمین بازی اخراج شد این بازی را از دست می دهد.
یحیی گل محمدی به خوبی می داند در صورت کسب نتیجه ای جز پیروزی در بازی فردا، مقداری تحت فشار قرار خواهد گرفت و بدون شک تیمش را برای بازی فردا با تمام توان و قوا به میدان می فرستد. همچنین بازیکنان پرسپولیس و ترکیب تقریبا متحول شده این تیم نسبت به فصول قبل نیز از انگیزه کافی برای کسب پیروزی در این بازی برخوردار است. یکی دیگر از نکات ویژه در خصوص پرسپولیس، عملکرد خارق العاده این تیم در ورزشگاه آزادی است و انتظار می رود فردا شاهد نمایش بی نقصی دیگر از تیم سرخپوش پایتخت در ورزشگاه خانگی اش باشیم.
در سوی مقابل، تیم صنعت نفت آبادان قرار دارد. طلایی پوشان دیار خوزستان در هفته اول بازی ها در آبادان با تیم پیکان دیدار کردند، دیداری که با نمایش فوق العاده آنها همراه شد و تیم سیروس پورموسوی با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. صنعت نفت در حال حاضر با ۳ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و می کوشد تا در بازی پیش رو از قهرمان فصل قبل لیگ، امتیاز بگیرد. پورموسوی در بازی گذشته برخی بازیکنان مهم خودش را در اختیار نداشت اما به نظر در بازی این هفته با ترکیبی بهتر از هفته قبل مقابل پرسپولیس صف آرایی می کند.
از طرفی بازی در ورزشگاه آزادی و پرسپولیس، نیاز به انگیزه ای مضاعف دارد که قطعا تیم پورموسوی از این انگیزه برخوردار است اما نکته منفی در خصوص صنعت نفت این است که آنها تاکنون در آزادی برابر پرسپولیس پیروز نشده اند، ۸ شکست و ۱ تساوی، حاصل کار صنعت نفت در آزادی است. در هرحال، نتیجه فوتبال با آمار و ارقام در گذشته تعیین نمی شود و دو تیم در بازی فردا برای بردن بازی می کنند و نهایت تلاش خود را خواهند کرد.
یحیی گل محمدی در خصوص این دیدار گفت: هفته دوم لیگ برتر است. با توجه به اینکه در هفته اول نتوانستیم امتیازهای کامل را بگیریم، شروع فصل خیلی برای قهرمانی مهم است و فردا برای ما بازی خیلی مهمی است. این سه امتیاز برای ما ارزشمند است. باید برای کسب آن تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. نباید امتیاز بازی های خانگی را از دست بدهیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که با وجود نداشتن ۵،۶ بازیکن در هفته اول به برد رسید. صنعت نفت قطعا تیم خوبی دارد.
باید خیلی دونده ظاهر شویم. روز سختی داریم، باید بتوانیم فضاهای خوبی را از حریف بگیریم زیرا صنعت نفت تیمی تکنیکی است. باید نزدیک و پرفشار بازی کنیم تا به حریف اجازه استفاده از فضاها را ندهیم. کسب ۳ امتیاز مقابل صنعت نفت برای ما خیلی مهم است. ۸-۷ ماهی است که حسرت حضور طرفداران را در ورزشگاه می‌خوریم. بازی‌های خانگی هم بدون حضور هواداران در ورزشگاه با دیدارهای خارج از خانه فرقی ندارد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید