خبر فوری

امام جمعه قشم: جلوگیری از گرایش به اسلام دلیل هجمه به پیامبر است

قشم- هرمزبان – امام جمعه قشم گفت: عقده گشایی کینه‌های ناشی از موج بیداری و گرایش به اسلام که ثمره نورانیت قرآن و پیامبر اسلام(ص) است از دلایل توهین به پیامبر اعظم(ص) است.

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم با محکوم کردن توهین به پیامبر اسلام(ص) افزود: آزاد دانستن اهانت به پیامبران الهی و ممنوع بودن تحقیق و گفتن از هولوکاست بیانگر استفاده ابزاری از آزادی بیان است.

وی ادامه داد:  کشورهای مسلمان که ادعای عرب بودن دارند باید به جای عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی از فلسطین و عزه حمایت کنند.

امام جمعه شهرستان قشم با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: مسلمانان باید بیش از پیش به وحدت توجه کنند و سران کشورهای اسلامی که ادعای اسلام دارند نباید سر سپرده آمریکا و استکبار باشند.

وی افزود: در عرصه‌‎ی داخلی نیز هم اینک بیش از هر زمان برای حل مشکلات نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم که باید برای امتحان بزرگ انتخابات پیش‌رو آماده شویم.

تارم ادامه داد: هیچکس نباید اجازه توهین به دیگران از جمله مسوولان نظام اسلامی را را داشته باشد که هم بر خلاف شرع مقدس و هم بر خلاف قوانین کشور است.

وی اظهار داشت: البته باب انتقاد منصفانه همواره باز است و باید بر اساس قرآن، منصفانه و بر اساس اصلاح باشد.

امام جمعه قشم در ادامه با اشاره به آمار فوت بیماران کرونایی افزود: مسوولان استان هرمزگان نسبت به رعایت نشدن فاصله اجتماعی در شناورها بسیار سهل‌انگاری می‌کنند و این مسئله باید حل شود.

وی خاطرنشان کرد: بیانات رهبری در دیدار با ستاد ملی کرونا باید جدی گرفته شود و زیان مالکان شناورها باید به طریقی نظیر ستاد کرونا جبران شود.

نمازگزاران در پایان با سر دادن شعار «لبیک یا رسول الله(ص)» و غیر آن، انزجار خود از اهانت به خاتم الانبیا(ص) را اعلام کردند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید